Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه سفر رئیس کمیته ملی المپیک به اصفهان به منظور حضور در مراسم تقدیر از سهراب مرادی، سالن ژیمناستیک بانو مصدقیان، بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور با حضور ایشان و معاون وزارت آموزش‌وپرورش افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک، بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور ظهر امروز و با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش، عباس رضایی استاندار اصفهان، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته و پیشکسوت عرصه ورزش، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و سیدمحمد طباطبایی مدیرکل تربیت‌بدنی و جوانان استان اصفهان و جمع کثیری از فرهنگیان و ورزشکاران استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی بانو ناهید مصدقیان، به همت این خیر ساخته شده که دارای پیست استاندارد، چاله ابر جهت آموزش، ۶ اسباب تخصصی آقایان، ۴ اسباب تخصصی بانوان، سالن انتظار، رخت‌کن مربیان و ورزشکاران است و در آموزش‌وپرورش ناحیه پنج اصفهان قرار دارد.

*تقدیر و تجلیل از علیرضا رحیمی

در حاشیه سفر رئیس کمیته ملی المپیک به اصفهان به منظور حضور در مراسم تقدیر از سهراب مرادی از خدمات ارزشمند علیرضا رحیمی تجلیل بعمل آمد.

با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رضایی استاندار، طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و ‌‌روسای هیاتهای ورزشی این استان از علیرضا رحیمی مدیر با سابقه و خدوم ورزش به پاس سالها خدمت، تلاش و فعالیت در عرصه ورزش استان و کشور تقدیر و‌ تجلیل بعمل آمد.

رحیمی در طول ۴۰ سال مدیریت خود در ورزش سابقه  ۱۷ سال ریاست فدراسیون هندبال، مدیر عاملی باشگاه های سپاهان، پرسپولیس، راه آهن و نایب رئیسی کنفدراسیون هندبال آسیا را در کارنامه دارد و هم اکنون بعنوان مشاور رئیس و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حال فعالیت است.

صالحی امیری در خصوص رحیمی گفت: رضا رحیمی جزو با اخلاق ترین، نجیب ترین و با ادب ترین مدیران ایران و ورزش است که حضورش در هر پست و جایگاهی منشا خیر بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک علیرضا رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد