Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: از مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهیم که لوایح CFT و پالرمو را برای بررسی به مجلس بازگرداند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهیم تا لوایح CFT و پالرمو را برای بررسی بیشتر به مجلس بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام این اختیار را دارد که این لوایح را به مجلس بازگرداند که البته با این کار هم بررسی‌های بیشتری در مورد این لوایح در مجلس انجام خواهد شد و هم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام با این کار سبک‌تر می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما در مجلس در حال بررسی ظرفیت‌های قانونی برای درخواست استرداد این دو لایحه از مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم و چنانچه ظرفیت قانونی برای این منظور وجود داشته باشد این کار را انجام خواهیم داد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه لوایح CFT و پالرمو با سیاسی‌کاری و با یک رأی شکننده در مجلس دهم به تصویب رسیده خاطرنشان کرد: پذیرش این دو لایحه حتی به صورت مشروط اطلاعات اقتصادی ما را در اختیار دشمنان‌مان قرار می‌دهد.

وی افزود: همانطور که در حوزه مسائل هسته‌ای شاهد بودیم که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اسم آژانس اطلاعات هسته‌ای ما را جمع‌آوری می‌کردند و در اختیار سیستم‌های جاسوسی کشور‌های متخاصم قرار می‌دادند در ماجرای کنوانسیون‌های FATF نیز وضع به همین ترتیب خواهد بود و اگر ما به عضویت این کنوانسیون‌ها دربیاییم ولو به صورت مشروط اطلاعات اقتصادی ما در اختیار دشمنان قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: عضویت در کنوانسوین‌های FATF نه تنها سودی برای ما ندارد بلکه همانطور که در مسائل هسته‌ای اطلاعات کشورمان در اختیار دشمنان ما قرار گرفت و شرایط بر ما سخت‌تر شد در حوزه اقتصادی نیز وضع به همین ترتیب پیش خواهد رفت و اطلاعات مالی ما در اختیار دشمنان‌مان قرار خواهد گرفت تا آن‌ها محدودیت‌های بیشتری را علیه ما اعمال کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام اختیار دشمنان مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد

طبق اعلام مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران، تمامی شهروندان می‌توانند با «استعلام بارکد کالا» در سوپر اپلیکیشن پی پاد، به تمامی اطلاعات و کاتالوگ محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

به گزارش مشرق از وزارت صمت، دسترسی به بانک اطلاتی مرجع مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در سوپر اپلیکیشن پی پادتشخیص کالای اصل از تقلبی و اصالت سنجی محصولات همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران و دولت بوده است.

به‌منظور حل این مشکل و پاسخگویی به نگرانی‌های خریداران در زمینه اصالت کالا، مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد همکاری مشترکی را در این زمینه آغاز کرده است.

در این زمینه تمامی شهروندان می‌توانند با «استعلام بارکد کالا» در سوپر اپلیکیشن پی پاد، به تمامی اطلاعات و کاتالوگ محصول مورد نظر مانند وزن، نوع بسته‌بندی، برند و غیره، دسترسی پیدا کرده و از اصل بودن محصول و تقلبی نبودن آن اطمینان حاصل کنند تا احتمال خرید کالای تقلبی و قاچاق را به صفر برسانند.

مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های سازمان جهانی GS۱ در ایران، از سال ۷۴ فعالیت خود را در زمینه صدور کد و استانداردسازی اطلاعات کالا منطبق با استانداردهای جهانی آغاز کرده و به‌عنوان بانک معتبر و مرجع کالا و خدمات توسط شورای عالی انفورماتیک شناخته شده است و اقلامی که اطلاعات آن در این بانک ثبت شده باشد را می‌توان اصل شمرد.

در حال حاضر این بانک اطلاعاتی در اختیار تمامی مردم قرار گرفته و تمامی افراد می‌توانند تنها با اسکن بارکد محصولات در سوپر اپلیکیشن پی پاد از تمامی اطلاعات، کاتالوگ، مشخصات تامین کننده محصولات به‌صورت کاملا به روز و قابل اطمینان مطلع و از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • چطور می‌توانیم کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد
  • شرایط مبهم است | واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست | اسرائیل پاسخ ندهد، درگیری ادامه پیدا نمی‌کند
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی
  • خودمراقبتی در برابر اخبار جعلی و شایعات
  • هشدار حاجی‌دلیگانی نماینده اصولگرا به خاندوزی و فرزین
  • قادری، نماینده مجلس: اطلاعات خریداران ارز باید در اختیار دولت باشد
  • نماینده شاهین شهر: بالا رفتن قیمت دلار به شرایط منطقه ارتباطی ندارد/ رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اگر توضیح قانع کننده‌ای نداشته باشند باید برکنار شوند
  • بررسی ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان در کمیسیون شوراها
  • قادری: دولت رئیسی به جای تغییر افراد باید تغییر رویه دهد /اطلاعات خریداران ارز باید در اختیار دولت باشد