Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: براساس مصوبه هیات وزیران، شهرستان‌های سرایان و درمیان به عنوان مناطق غیر برخوردار از اشتغال شناخته شدند. 

علی اکبر اکبری راد، امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: به منظور تسهیل و تشویق سرمایه گذاری صنعتی و معدنی کشور، شهرستان‌های درمیان و سرایان در استان خراسان جنوبی به عنوان مناطق غیربرخوردار از اشتغال تعریف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: براساس این مصوبه کلیه طرح‌ها اعم از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که در این دو شهرستان از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده و یا مجوز تأسیس می‌گیرند، از مدت معافیت مالیاتی مناطق آزاد تجاری- صنعتی که در حال حاضر ۲۰ ساله است، برخوردار می‌شوند.

اکبری راد افزود: این طرح‌ها در این دو شهرستان می‌توانند از امتیازات موضوع این تصویب نامه در چهارچوب جزء ۳ بند پ ماده ۳۲ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور برخوردار شوند.

وی گفت: در صورت حذف این دو شهرستان از این مشمولیت در سال‌های بعد، امتیازات این جز از قانون تا پایان دوره زمانی تعیین شده (مدت ۲۰ سال) از مبنای سال بهره برداری محاسبه شده و برای طرح‌هایی که از سال ۹۹ ایجاد و راه اندازی شده‌اند به قوت خود باقی و اجرایی است. 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: نکته مهم و قابل توجه این است که چون معافیت مذکور به نرخ صفر است، سه شرط داشتن مجوز فعالیت، تسلیم اظهارنامه مالیاتی و ارائه اسناد و مدارک مربوطه و فعالیت در محدوده این مناطق برای فعالان اقتصادی الزامی است، بنابراین فعالان اقتصادی مشمول در صورت داشتن هرگونه سئوال و یا ابهام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات امور مالیاتی مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان