Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:23:05 GMT

مجیدی با قرارداد دو سال‌ونیمه سرمربی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۵۱۱

مجیدی با قرارداد دو سال‌ونیمه سرمربی استقلال شد

پس از چانه‌زنی‌های چندساعته مدیر برنامه مجیدی با باشگاه، سرانجام فرهاد رسما با امضای قراردادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ از صبح امروز با وجود مصوبه هیات مدیره و اختیار به مدیرعامل برای عقد قرارداد با مجیدی، حرف و حدیث‌هایی از اختلاف در جزییات قرارداد بین دو طرف منتشر شده بود؛ اما در نهایت فرهاد مجیدی به خواسته مدنظرش رسید و تا پایان لیگ بیست و دوم با استقلال بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای قراردادی بلندمدت تا پایان فصل آتی، می‌تواند انتقادهایی را علیه مدیران تصمیم گیرنده به همراه داشته باشد.

استارت فرهاد با جدال حیثیتی مقابل نکونام 

پس از استعفای محمود فکری از سمت سرمربی‌گری استقلال، مدیران باشگاه سراغ قلعه‌نویی و جواد نکونام رفتند اما دو باشگاه گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان با انتقال سرمربی خود به تیم بحران زده تهرانی شدیدا مخالفت کرده بودند.

با این اوصاف فرهاد مجیدی تنها گزینه باقی مانده بود و سرانجام با نشاندن حرف خود به کرسی، با بستن قراردادی دو و نیم ساله برای سومین بار، سکان سرمربی‌گری و هدایت تیم فوتبال استقلال را در دست گرفت.

مجیدی پس از مذاکره ابتدایی در روزهای اخیر، روز چهارشنبه سیزدهم اسفند (امروز) در دفتر خلیل زاده، رییس هیات مدیره باشگاه حاضر شد و طی جلسه‌ای با مدیران این باشگاه ـ که تا ساعت ۱۵ به طول انجامید ـ توافق کرد که هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد.

مجیدی دقایقی پیش پس از توافق اولیه با حضور در محل باشگاه استقلال، رسما قراردادش را امضا کرد تا تیم استقلال را آماده بازی با فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کند. تقابل با فولاد به دلیل دعواهای شدید پیش آمده در مصاف جنجالی نیم فصل اول به میزبانی اهواز، بسیار حساس شده است و آبی‌ها توقع دارند، در تهران انتقام شکست در خوزستان را از فولاد و نکونام بگیرند.

فرهاد مجیدی در دی ماه ۱۳۹۷ به عنوان دستیار شفر و مربی در استقلال آغار به کار کرد. در ادامه فصل و به دنبال نتایج ضعیف شفر، وی از کار برکنار شد و مجیدی روز نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل برگزیده شد.

با پایان فصل و شروع رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و روی کار آمدن استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال، مجیدی بار دیگر به عنوان دستیار در سمت خود ابقا شد تا اینکه با جدایی استراماچونی از استقلال به دلیل مشکلات مالی، مجیدی بار دیگر به عنوان سرمربی استقلال فعالیت کرد و در نهایت به دلیل اختلاف با سعادتمند، مدیر عامل وقت استقلال از مربیگری این تیم کنار کشید.

پیش از این و تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر، محمود فکری، سرمربی استقلال بود که در پی کسب نتایج پر فراز و نشیب و در نتیجه فشار هواداران و پس از توافق با هیات مدیره روز سه‌شنبه (دیروز) مجبور به استعفا شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی فرهاد مجیدی استقلال لیگ بیستم تابناک ورزشی شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی عنوان سرمربی سرمربی استقلال تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!