Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:19:48 GMT

نظری: دستیاران مجیدی بعدا مشخص می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۶۹۰

نظری: دستیاران مجیدی بعدا مشخص می شوند

سخنگوی باشگاه استقلال با امتناع از پرداختن به ریز جزئیات قرارداد فرهاد مجیدی، اعلام کرد که دستیاران او در روزهای آتی معرفی می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم و انتخاب سایر اعضای کادرفنی گفت: درباره دستیاران قرار است در روزهای ‌آینده افرادی که مد نظرشان است را با باشگاه در میان بگذارند و روی افراد با باشگاه توافق کنند و خیلی زود این افراد معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اجازه بدهید فعلا درباره جزئیات قراداد و مدت این قرارداد فعلا چیزی نگویم درست است که توافق به سرانجام رسیده است ولی فعلا این مسائل را مطرح نمی کنیم.


وی افزود: به هواداران قول می ‌دهم ظرف روزهای آینده جزئیات را اعلام کنیم اما تا زمانی که این جزئیات نهایی نشده از گفتن آنها خودداری می کنیم چرا که هر گفته ای می تواند روی رسیدن به توافق نهایی تأثیرگذار باشد.


وی با تشکر از کادرفنی قبل گفت: از محمود فکری و کادرشان هم تشکر می ‌کنم که در این مدت زحمت کشیدند و تلاششان را کردند و ما مجموعا در باشگاه به این نتیجه رسیدیم که ادامه همکاری امکان پذیر نیست و با توافقی که با آقای فکری و کادرشان شد، از باشگاه استقلال که خانه خودشان است، جدا شدند. ما امروز توانستیم با رای اکثریت اعضای هیات ‌مدیره استقلال از امروز فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی در اختیار داشته باشیم.


نظری با خودداری از اعلام مدت زمان قرارداد مجیدی و شرط عدم حضور پرویز مظلومی، صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: امیدوارم این حضور نویدبخش اتفاقات خوب باشند. امیدوارم این تغییر خون تازه‌ای در رگ‌های استقلال باشد و در پایان فصل استقلال لیگ جاری را با قهرمانی پشت سر بگذارد.


او در پاسخ به این سوال که چرا فرهاد مجیدی از استقلال جدا و دوباره به این تیم بازگشت، گفت: باید هر موضوعی را در زمان خودش بررسی کنید. در دوره‌ای که فرهاد مجیدی استعفا داد، باشگاه هم استعفای او را پذیرفت و قطع همکاری صورت گرفت و الان شرایط ایجاب کرد که مجددا از ظرفیت فرهاد مجیدی استعفا کنیم.

استقلال تهران فرهاد مجیدی حجت نظری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی حجت نظری فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 6084234

دیگر خبرها

  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • ناصر آبشلی درگذشت
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند