Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سلیمان ریاحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون، اجرای طرح‌های عملیاتی، انتظامی و پاکسازی مناطق آلوده استان بیش از ۲۹۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان در سالجاری بیش از هشت درصد افزایش داشته و این امر یکی از مطالبات مهم مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۴ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری به اجرای طرح پاکسازی محیط پیرامون مدارس و محیط آموزشی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در سالجاری نیز با توجه به شیوع کرونا و تعطیل بودن مراکز آموزشی اجرایی شد و با ۶ درصد افزایش کشفیات همراه شد.

وی گفت: در سالجاری دستگیری مجرمان مواد مخدر ۲۳ درصد افزایش داشته است و در این مدت سه هزار نفر از مجرمان مواد مخدر شامل معتادان، مصرف کنندگان مواد مخدر، قاچاقچیان و عناصر اصلی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

ریاحی اظهار داشت: براساس برآورد کلی به دلیل مشکلات موجود در کشور از جمله مشکلات اقتصادی، سن اعتیاد و جرایم مربوط به مواد مخدر در استان کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است، گفت: امسال ۴۳ درصد افزایش برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان رشد داشت و این استان یکی از استانهای برتر در کشور در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری به افزایش ۱۷ درصدی جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان اشاره کرد و گفت: این افراد پس از شناسایی و دستگیر شدن با رعایت دستورالعمل بهداشتی و گرفتن تست کرونا و انجام قرنطینه  ۲ هفته‌ی در مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری می‌شوند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی پلمب محل‌ها و امکان توزیع مواد مخدر ۵۵ درصد و همچنین توقیف خودروهای قاچاقچیان نیز ۸۲ درصد افزایش داشت و در این مدت ۱۳۳ دستگاه انواع خودرو که در بحث جابه‌جایی مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد و در این مدت ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

ریاحی با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد و برای اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و آگاه‌سازی آنها از طریق شبکه شاد دوره‌های مجازی برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است. 

برچسب‌ها مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اخبار کنکور پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری درصد افزایش افزایش داشته مواد مخدر کیلومتر راه اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران