Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دربازدیداز مرکز تماس 2020 مخابرات ، با بیان اینکه این مرکزبه عنوان ویترین خدمات مخابرات در کشور است، اظهار داشت : کسب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه برند شرکت مخابرات ایران، مهمترین اولویت شرکت مخابرات است و تحقق این هدف،با تحول در پاسخگویی امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس سلطانی،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این بازدید به همراه این معاونان این شرکت از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس 2020 پرداخت .
مهندس سلطانی با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود: نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشد که با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.
مهندس سلطانی با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشد که با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.
وی در ادامه افزود برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مخابرات و ارتباطات، باید اقدامات سریع انجام شود و هماهنگی بیشتر بین حوزه های فناوری اطلاعات، شبکه، امور مشتریان و سایر بخش ها برای رفع موانع و مشکلات موجود، رضایت شهروندان را محقق خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد : باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه 2020 معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
وی افزود اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه ها، در سایر استان ها نیز قابل اجرا می باشد.
در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه 2020 و برنامه های در دست اجرا ارائه شد.
مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس 2020 ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا پاسخگویی به تمامی مسایل مشتریان در اسرع وقت به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد .
وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می افتد که در نهایت افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران کاهش شکایات منطقه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم مطرح کرد : طی سال 1402 بالغ بر 23 هزار و 220 تماس حاصله با مرکز مدیریت راه های استان پاسخ داده شده که در مقایسه با سال 1401 ( 16 هزار و 465 تماس)، بیش از 41 درصد افزایش داشته است .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، حمید سالاری رئیس مرکز مدیریت راه های این اداره کل، از افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های  مردمی حاصله با مرکز مدیریت راه های استان قم خبر داد.

وی در تکمیل خبر فوق افزود : از مجموع 24 هزار و 189 تماس مردمی حاصله با مرکز مدیریت راه های استان قم طی سال 1402، افزون بر 23 هزار و 220 تماس، توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که در مقایسه با سال 1401 ، بیش از 41 درصد افزایش داشته است.

سالاری اضافه کرد : همچنین در سال 1402 مرکز مدیریت راه های استان قم با ثبت  بیش از 4660 شکایت در زمره پنج استان نخست کشور طی اسفند ماه 1402 بوده است.

وی در ادامه با ارائه آماری تحلیلی به جمع بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده ای این اداره کل پرداخت و گفت : بیشترین سهم از شکایات ثبت شده با 63 درصد کل تماس ها متعلق به گلایه مندی و شکایت کاربران از وضعیت راه ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم افزود : 21 درصد از از تماس های مردمی نیز مرتبط با گزارش تصادفات و حوادث جاده ای به وقوع پیوسته در سطح راه های برونشهری استان بوده است.

حمید سالاری 16 درصد باقیمانده از تماس ها را درحوزه حمل و نقل عمومی ( کالا و مسافر)، اخذ عوارض و... دانست و گفت : انتقاد از اماکن خدماتی- رفاهی بین راهی، ناوگان امداد خودرو ، و سوالات مرتبط با شرایط جوی و ... از دیگر موارد موضوعه در تماس های مردمی با سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های استان قم بوده است.

وی در پایان یادآور شد : سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه ها در تمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی هموطنان عزیز می باشد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد