Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@22:14:17 GMT

نوسانات بازار خودرو بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۹۴۱

نوسانات بازار خودرو بالا گرفت

 به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، با وجود ریزش نرخ ارز طی دو روز اخیر روند افزایش قیمت ها در بازار خودرو در بین برخی از خودروها متوقف شده است و مسیر آنها کاهشی شده است و در این بین در برخی دیگر از انواع خودروهای موجود در بازار افزایش قیمت ها نه تنها متوقف نشده است بلکه شدت نیز گرفته است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۵۸ میلیون تومان در دو روز گذشته امروزبه ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و یا روند افزایش قیمت خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز در این مدت سرعت گرفته است به طوری که این خودرو از ۴۰۲ میلیون تومان در دو روز گذشته امروز به ۴۰۸ میلیون تومان رسیده است، در میان افزایش قیمت خودروهای گروه پژو در این مدت قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ روندی معکوس روند بازار در پیش گرفته است به طوری که این خودرو از ۱۹۶ میلیون تومان در دو روز گذشته امروز به ۱۹۴ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو پژو پارس سال نیز در این مدت کاهش قیمت داشته است و این خودرو از ۲۱۶ میلیون تومان در دو روز گذشته امروز به ۲۱۳ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان خودروهای گروه تیبا نیز با وجود افزایش قیمت خودرو تیبا هاچ بک از ۱۳۲ میلیون تومان در دو روز گذشته به ۱۳۴ میلیون تومان مدل دیگر این گروه یعنی تیبا صندوقدار بنزینی در این مدت ثبات قیمت را تجربه کرده است و این خودرو امروز ۱۲۲ میلیون تومان قیمت دارد.

روند کلی خودروهای گروه سمند در طی دو روز گذشته اما کاهشی بوده است به طوری که خودرو سمند ال ایکس از ۱۸۷ میلیون تومان در دو روز گذشته امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است و یاخودرو سمند ای اف ۷ نیز از ۲۰۴ میلیون تومان در دو روز گذشته امروز به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای گروه دنا نیز دنا معمولی در حالی امروز به ۲۷۲ میلیون تومان رسیده است که این خودرو طی روزهای گذشته بر روی ۲۷۴ میلیون تومان ثابت مانده بود و در این بین اما دنا پلاس توربو در این مدت بر روی ۳۵۵ میلیون تومان ثابت مانده است.

در بین خودروهای گروه پراید قیمت اکثر مدل های این گروه طی دو روز گذشته ثابت بوده است که از جمله آنها می توان به پراید ۱۱۱ و یا ۱۳۱ اشاره کرد که قیمت آنها در این مدت به ترتیب بر روی ۱۲۸ و ۱۱۱ میلیون تومان ثابت بوده است و در این بین اما قیمت پراید ۱۳۲ در این مدت افزایشی بوده است و این خودرو از ۱۱۵ میلیون تومان در دو روز گذشته امروز به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است و قیمت پراید ۱۵۱ نیز در این مدت بر روی ۱۱۱ میلیون تومان ثابت بوده است.

قیمت روز خودروهای پرفروش در جدول زیر آمده است:

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی نرخ ارز قیمت خودرو بازار خودرو شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد

این روز‌ها بالا رفتن قیمت خودرو‌ها در کارخانه‌ها از جمله معضلات اصلی متقاضیانی که مدت‌ها در صف انتظار تحویل خودرو هستند. این افزایش قیمت خودرو برای آنها چالش‌هایی را به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از بالا رفتن قیمت خوروی پژو پارس گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند. 

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام خسته نباشید لطفا حرف دل ما را به گوش مسئولان برسانید. این افزایش قیمت‌های خودروی پژو پارس برای چیست؟ ما با درآمدی پایین چگونه بتوانیم مابه التفاوت آن را پرداخت کنیم وقتی باید در زمستان ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شد، چرا به بهانه‌های مختلف از تحویل آن خودداری می‌کنند و هیچ ارگانی نیست که جلوی این گرانی‌ها را بگیرد. (کمال روحی)

سلام وقت بخیر جناب ایران خودرو قیمت پژو پارس موعد تحویل زمستان را گران کرده است. یعنی از ۲۹۴ شده ۴۴۵ میلیون تومان شده و هم تاخیر در تحویل دارد و هم به دلیل تاخیر در تحویلش دارد از مشتری ۱۴۵ میلیون بیشتر پول می‌گیرد، در صورتی که خیلی از خودروهای پارس موعد زمستان با قیمت ۲۹۴ تحویل خریدار‌ها شد.

سلام ان شاءالله که سلامت و دلخوش باشید و خسته نباشید؛ ایران‌خودرو بر اساس کدام آمار تورمی یا کیفیتی داره قیمت خودرو‌های خود را افزایش می‌دهد. الان سیزده ماهه تمام پس اندازمون را در بانک نگه داشتیم با سود پنج درصد که هر وقت اعلام کردند پرداخت کنیم، این در حالی است که به ما گفتند ۳ روز فقط وقت دارید پول به حساب واریز کنیم از اسفند ۱۴۰۱ که پژو پارس ۲۱۱ میلیون بود سال گذشته به قیمت ۳۳۳ میلیون افرایش پیدا کرد. ولی تولید نمی کردن گفتند استاندارد نداره الان کردنش ۵۲۴ میلیون، چی بهش اضافه کردند که استاندارد پنجاه درصد رفت رو قیمتش؟ لطفا پیگیری کنید. قبل از عید می‌توانستیم خودروی پارس را با قیمت مناسب تری تهیه کنیم. قبل عید همین پژو پارس ELX در بازار پانصد تا ششصد میلیون بود اگه داشتیم که همون تو بازار می خریدیم و این قدر منتظر نمی ماندیم، لطفاً پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها