Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه جشن نیکوکاری که در مدرسه شهید دهقان یزد برگزار شد با قدردانی از کمیته امداد و همراهی مردم افزود: برای حل مشکلات افراد نیازمند به جلب مشارکت بیشتر خیران نیکوکار نیاز است .

وی برگزاری  جشن نیکوکاری را حرکتی زیبا، انسانی و الهی در مسیر تکامل حیات انسانی و رشد کمال ذکر کرد و یادآور شد: همراهی مردم و خیران با مسوولان به خصوص کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش اصلی در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد بیان کرد: اگر انسان از فکر و عاطفه خود برای کمک به نیازمندان استفاده کند این کار نشان‌دهنده رشد حیات انسانی اوست و نیکوکاران زمانی که به یتیم و خانواده نیازمندی کمک می‌کنند با انجام این کار خیر از زندگی خود بیشتر لذت می‌برند زیرا سبک زندگی را بر اساس حیات انسانی تنظیم کرده‌اند.

ناصری یزدی گفت:  دانش‌آموزان با شرکت در برنامه جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها به کارهای خیر و پسندیده عادت می‌کنند و به انسان‌هایی دلسوز و ایثارگر تبدیل می‌شوند و همه باید روحیه نوع‌دوستی و ایثارگری را در وجود خود تقویت و نهادینه کنند و به یکدیگر کمک کنند.

همچنین محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با دعوت از آحاد مردم خیراندیش برای شرکت در جشن نیکوکاری گفت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی و کد دستوری تلفن همراه به شماره#۰۳۵*۸۸۷۷* در این کار خیرخواهانه مشارکت کنند.

جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" در قالب ۸۰۰ پایگاه نسبت به دریافت هدایای مردمی اقدام می‌کند.

برچسب‌ها یزد کمیته امداد امام خمینی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کمیته امداد امام خمینی آیت الله محمدرضا ناصری یزد کمیته امداد امام خمینی آیت الله محمدرضا ناصری اخبار کنکور جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس