Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:22:53 GMT

۷۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل ایلام عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۰۴۲

۷۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل ایلام عملیاتی شد

گروه استان‌ها ـ معاون اقتصادی استانداری ایلام از اجرای موفقیت آمیز و منتج به نتیجه ۷۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام؛ جهانگیر رستم زاد عصر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار شداظهار داشت: 396 پروژه در 60 جلسه امسال توسط ستاد تسهیل استان  مورد بررسی قرار گرفته که403 مصوبه برای آنها تصویب و 77 درصد مصوبات اجرا شد و 118 مصوبه نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نتیجه این اقدامات و عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احیا 23 واحد تولید راکد و مشکل‌دار در استان ایلام بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: عملکرد ستاد تسهیل استان در طول مدت یاد شده باعث شد در ارزیابی عملکرد رتبه دوم کشوری را کسب کند.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های حوزه انرژی استان پرداخت و تاکید کرد: ایلام دارای 11 درصد ذخائر گاز و چهار درصد نفت کشور است و همین منابع عظیم باعث شده طرح‌های بزرگی برای بهره‌برداری از این ذخائر در استان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه 7 میلیارد یورو در حوزه نفت و گاز ایلام در دولت تدبیر و امید سرمایه‌گذاری شده است، اضافه کرد: طرح میدان نفتی آذر که چند روز گذشته با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور و وزیر نفت افتتاح شد با وجود اینکه در دی ماه کار اجرای آن به اتمام رسیده بود و  افتتاح شد، در طول 2 ماه تمام سرمایه‌گذاری انجام گرفته به شرکت بازگشت.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تولید 65 هزار بشکه در روز نشان از ظرفیت بالای استان در امر جذب سرمایه‌گذاری حوزه انرژی دارد.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان ایلام با همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها نباید محروم بماند.

وی اضافه کرد: این استان هشت سال درگیر جنگ بود، در حالیکه استان های دیگر با دلار هفت تومانی سرمایه گذاری می کردند، اما زیرساخت های ایلام به دلیل جنگ نابود شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: جنگ تحمیلی و خسارت‌های بسیار زیاد موجب محرومیت ماندن ایلام با وجود همه ظرفیت‌ها شد و نیاز است با توجه به محدودیت دولت در امر سرمایه‌گذاری سازمان های حاکمیتی وابسته به دولت و سایر قوا نیز برای ادای دین به مردم استان پیشقدم شوند.

معاون استاندار تهران: بیش از 70 درصد مطالبات بخش خصوصی در ستاد تسهیل استان تصمیم‌گیری شده استستاد تسهیل در احیای واحدهای صنعتی استان اردبیل نقش کلیدی داشته استبرنامه ریزی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در ماه‌های پایانی سال

رستم‌زاد افزود: اکنون 13 پروژه مهم در استان شناسایی شده که منتظر هستیم هلدینگ‌های بزرگ از این فرصت برای سرمایه‌گذاری در آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به تردد بیش از 5 میلیون زائر در ایام اربعین و سالانه 10 میلیون زائربه عتبات عالیات این استان را دارای ظرفیت ویژه ای در امر توریسم و گردشگری برشمرد و گفت: باید به استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات نگریسته شود و تمام زیرساخت‌های متناسب به جمعیت 10 میلیونی نفر فراهم شود.

وی گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیار غنی در بخش آب و خاک، کشاورزی، نفت و گاز و پتروشیمی است که منتظر سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ هستیم تا هم محرومیت و هم مشکل اشتغال استان برطرف و دین فداکاری هشت ساله دفاع مردم ایلام از کشور نیز ادا شود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تسهیل استان سرمایه گذاری استان ایلام ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری گفت: مصوبات این سفر در حوزه بنیاد شهید ۱۰۰ درصد اجرایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید هژبری در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست، گفت: این مهم که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است، سبب جهش کشورمان در همه عرصه‌ها خواهد شد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ 5 میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت، افزود: اعتبارات این حوزه علاوه بر تقویت باید به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

هژبری با اشاره به اینکه ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: گلزارهای شهدا از هر نظر باید متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

وی دولت سیزدهم را بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه عنوان کرد و گفت: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده های آنها و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و غیره آن‌ها برای مدیران علاوه بر وظیفه یک توفیق از جانب الهی است.

118 گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز با بیان اینکه 118 گلزار مطهر شهدا در این استان  وجود دارد، به پنج مصوبه با اعتبار 5 میلیارد تومان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این مصوبات به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

محمد رحیمی افزود: این پروژه ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان و سیداکبر دهلران بوده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در حوزه اقامتی و رفاهی پروژه های مناسبی در دست اجراست، گفت: زائرسرای مهران با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و با 2 هزار و 400 مترمربع یکی از این پروژه هاست.

وی تصریح کرد: توسعه خانه های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران و پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف از مهمترین اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»