Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: مرغ دو قیمت ندارد و تنها قیمت مرغ ۲۰۴۰۰ تومان همان قیمت مصوب است و خرید مرغ بالاتر از این قیمت تخلف است.

به گزارش ایسنا، حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به نوسانات قیمت مرغ اظهار داشت: مصرف مرغ این روزهای استان تهران از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ تُن است و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرغ در استان تهران کشتار خارج از شبکه، بالاتر از قیمت مصوب توزیع می‌شود و نحوه توزیع مرغ با قیمت مصوب باید با اشرافیت و نظارت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقرر شد حواله‌ها تا سقف ۳۰۰ کیلوگرم حذف و خروجی میدان بهمن نیز با نظارت نیروی انتظامی و تعزیرات کنترل شود؛ مابقی مرغ‌ها نیز بین ۴۰ غرفه و فروشگاه‌ها در سطح استان تهران توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افتتاح میدان توزیع مرغ در حکیمیه خاطرنشان کرد: تمام باری که در کشتارگاه های استان تهران کشتار می‌شود فقط باید در سه میدان بهمن، پیروزی و حکیمیه توزیع شود؛ مرغی که از سایر استان‌ها وارد استان تهران می‌شوند مازاد هستند و به‌هیچ عنوان به استان‌های دیگر وارد نمی‌شود.

عسگری سپس تاکید کرد: مرغ با دو قیمت به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومان است؛ هر فردی با هر توجیحی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب خریداری کند، تخلف است.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح سهمیه های میادین عنوان کرد: به میادین سطح استان تهران بیشتر از ۲۵۰ تُن مرغ داده و باید توزیع مرغ پیش از تشکیل صف وزودتر آغاز شود و ساعت توزیع مرغ و تعداد نیروهای میادین نیز افزایش یاید.

لینک کوتاه: asriran.com/003FFg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استان تهران قیمت مصوب توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با هدف پیگیری مشکلات مربوط به شیرخشک به ویژه بحث بیمه شیر خشک و عدم پرداخت بهنگام مطالبات توسط سازمان‌های بیمه گر و کوتاه بودن زمان بازپرداخت هزینه شیرخشک توسط داروخانه‌ها به شرکت‌های توزیع پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

استاندار فارس در ابتدای این جلسه از مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خواست با صدور نامه‌ای، داروخانه‌های دولتی را ملزم به فروش شیرخشک کند.

ایمانیه گفت: بحث سلامت کودک نباید اسیر بروکراسی اداری شود و باید مسائل مربوط به سلامت نوزادان و کودکان هرچه سریع‌تر حل شود.

در پایان این جلسه تصمیم بر این شد که شرکت‌های پخش سایه سمن و رازی، توزیع شیر خشک را با مهلت بازپرداخت سه ماهه به داروخانه‌ها تحویل دهند.

همچنین استاندار فارس نیز قول داد در خصوص اعطای مهلت سه ماهه به تمام داروخانه‌های استان فارس جهت تسویه با شرکت‌های توزیع شیرخشک با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه کند.

کد خبر 6085332

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد