Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذاب‌ترین اخبار استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در روز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه ۹۹ را اینجا مشاهده کنید.

در بسته  امروز خبرهای متنوعی از سراسر کشور را مشاهده می کنید.

از کشت مرگ در مشهد تا جنگل های بلوط زاگرس در چنگال آفات عناوین خبرهایی هستند که امروز می توانید در این بسته مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عوامل طلاق شفاف شد/ غدیری که برای وصل کردن آمده است +فیلم

جنگل‌های بلوط زاگرس در چنگال آفات؛ از بیماری زغالی تا جوانه‌خوارها

عوارض حمل خودرو از اسکله بندر پُهل به جزیره قشم منطقی است؟

امکان انتقال کرونا با ماهی هفت سین وجود دارد؟

کشت مرگ در مشهد/ تخلیه روزانه ۳۰۰ تانکر فاضلاب در کشف رود

مهری که از آمار مسکن گرفته می‌شود!

سنّتی فراتر از تقویم

رنگین کمانی از گیاهان دارویی در کرانه‌های خاکی/ رونق زندگی با ضرب آهنگ سبزینگی!

سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰؛ بالاخره بلیت بخریم یا نخریم؟

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین اخبار استان ها پربازدیدهای امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی از گسترش آفت جوانه‌‌خوار بلوط در «دنا»

سخنگوی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از شیوع آفت‌ جوانه‌‌خوار بلوط در جنگل‌های شهرستان دنا ابراز نگرانی کرد و گفت: آفت به سرعت در حال گسترش است. - اخبار استانها -

هادی سینایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: اوایل فرودین ماه امسال نشانه‌های از آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های اطراف روستای بن زرد  از توابع شهرستان دنا مشاهده شد که به دلیل عدم چاره اندیشی به سرعت در حال شیوع و گسترش است.

وی با تأکید بر اینکه ضروری است قبل از گسترش برای مقابله و کنترل تدبیری کرد، افزود: در محدوده قبرستان جدید روستای بادنگان و اطراف قبرستان جدید روستای باگ (حدفاصل روستای باگ و بن زرد) گزارش گسترش این بیماری توسط مردم داده شده است.

سینایی با اشاره به اینکه اطراف بلوط‌های تنومند دنا در محاطره شفیره‌های سفیدرنگی از ریشه تا ساقه و برگ قرار گرفته‌اند، ابراز کرد: اگر مسئولان اجرایی و دانشگاهیان چاره‌اندیشی نکنند شاهد مرگ بلوط‌های دنا به عنوان یکی از هویت‌های ماندگار این دیار خواهیم بود.

رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: واقعیت امر دغدغه و نگرانی از سوی مسئولان اجرایی برای مقابله و کنترل آفت بلوط‌خوار نمی‌بینیم و از گسترش این آفت مردم بسیار نگران هستند.

سینایی از بخش جنگل و مرتع دانشگاه یاسوج خواست برای کنترل این آفت چاره‌اندیشی کنند و نگذارند درختان بلوط ایستاده بمیرند و بیان کرد: اینکه محلول‌پاشی سال گذشته توسط منابع طبیعی بدون تأثیر بوده، جای سؤال است و باید این مهم به صورت دقیق و علمی بررسی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار غم انگیز از نابودی جنگل های ایران
  • حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال
  • قاچاقچی هزار میلیارد ریالی در چنگال قانون
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • محلول پاشی ۵۰۰ هکتار از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۶ نفر زندگی دوباره بخشید
  • خرید دستگاه واترپلاس برای افزایش سبزینگی فضای سبز منطقه ۷ اصفهان
  • ابراز نگرانی از گسترش آفت جوانه‌‌خوار بلوط در «دنا»