Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:28:33 GMT

کلنگ زنی بزرگترین سایت ورزشهای ساحلی کشور در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۳۰۲

کلنگ زنی بزرگترین سایت ورزشهای ساحلی کشور در اصفهان

ایسنا/اصفهان کلنگ احداث بزرگترین سایت ورزشهای ساحلی کشور با حضور رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش در اصفهان زده شد.

مراسم کلنگ زنی بزرگترین سایت ورزشهای ساحلی و یک سالن ورزشی چند منظوره امروز (چهارشنبه- ۱۳ اسفندماه) با حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، رئیس فدراسیون وزنه برداری، مدیر کل و معاونین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر مسئولان کشوری و ورزشی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بزرگترین سایت ورزش‌های ساحلی کشور در مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان به مساحت چهارهزار متر مربع با هزینه پیش بینی شده ۴۰ میلیارد ریال توسط خانواده خیر ورزشیار "مرحوم ولی اله احمدی" کلنگ زنی شد. این مجموعه علاوه بر تامین فضای مناسب برای رشته های ساحلی از جمله فوتبال، هندبال و والیبال شامل امکاناتی چون سرویس بهداشتی و رختکن و گنجایش هزار نفر تماشاگر را دارد.

همچنین در آئینی دیگر در مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر کلنگ یک باب سالن ورزشی چند منظوره توسط رئیس فدراسیون وزنه برداری و خانواده خیر ورزشیار "مرحوم ولی اله احمدی" به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با بودجه پیش بینی شده ۷۰ میلیارد ریال شامل؛ سالن چند منظوره، بخش اداری، رختکن، سرویس بهداشتی و ظرفیت هزار نفر تماشاگر به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كميته ملي المپيك وزارت آموزش وپرورش فدراسیون وزنه برداری فوتبال ساحلی والیبال ساحلی سایت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نهضت احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی در شهرستان‌های باشت، بهمئی و کهگیلویه در اولین روز‌های کاری سال نو خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمد جمالی آرند، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین نمادین کلنگ احداث ۵ طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: این چمن‌های مصنوعی ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی جرا می‌شوند که تا قبل از سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسند.

جمالی آرندهزینه ساخت هر کدام از این چمن‌های مصنوعی ورزشی را ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مدارس فردوسی، لادن، فرهنگیان، شهید بابایی سیاهشیر و شهید آوینی از جمله مدارسی هستند که کلنگ احداث چمن مصنوعی ورزشی آن‌ها با حضور مسئولان استانی و محلی به زمین زده شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ چمن مصنوعی نیز در شهرستان‌های باشت و کهگیلویه نیز کلنگ زنی شد که با بهره برداری از این طرح‌ها سرانه فضای ورزشی در مدارس افزایش خواهد یافت.

فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدهم با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت مردمی ایران قوی انقلابی در زمینه توسعه فضا‌های ورزشی مدارس این استان انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده است.

کرمی، ابراز امیدواری کرد با احداث و بهره برداری از این چمن‌های مصنوعی ورزشی تحول بسیار عظیمی در سرانه فضا‌های ورزشی مدارس استان اتفاق بیفتد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون طی دو مرحله۵۵ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده است افزود:هم اکنون ۳۰ چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است