Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، پلیس آیووا در آمریکا اعلام کرد که موفق به خنثی‌سازی بمبی در مجاورت محل برگزاری انتخابات محلی در این ایالت شده است.

ادامه دارد...

کد خبر 5161275.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالت آیووا ایالات متحده امریکا خنثی سازی بمب ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی سوریه ایران رژیم صهیونیستی جمال خاشقجی جو بایدن روسیه محمد بن سلمان فلسطین حشد شعبی افغانستان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته پلیس، این کشف یک بمب بزرگ پرتاب شده از یک هواپیما نبود، بلکه یک بمب آتش زای کوچک، احتمالاً مربوط به جنگ جهانی دوم بود.

با این حال، به نظر نمی رسد که عملیات تخلیه ضروری باشد. به گفته پلیس، کارگران ساختمانی صبح روز دوشنبه بمب را در منطقه برتزنهایم ماینس پیدا کردند. آنها بلافاصله به پلیس و آتش نشانی هشدار دادند.

امروز قرار است سرویس خنثی سازی، بمب را بررسی کرده و احتمالاً مستقیماً آن را خنثی کند. هیچ خطری برای مردم وجود ندارد ولی پلیس درخواست کرده مردم برای احتیاط از منطقه دوری کنند.
از نظر ورزشی نیز اوضاع مایننس اصلا خوب پیش می رود. آنها با 26 امتیاز در رده 16 قرار دارند و خطر سقوط به شدت یان تیم را تهدید می کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود