Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@09:27:15 GMT

واکنش صداوسیما به ترانه ساسی مانکن

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۳۳۲

ممنوعیت انتشار تیزر کلیپ هنجارشکنانه خواننده ایرانی/ ارجاع پرونده روبیکا به شورای تخلفاتسازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا - صداوسیما) انتشار تیزر موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن را در رسانه های داخلی ممنوع اعلام کرد. ناطقان: روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر اعلام کرد، «پیرو انتشار تیزر موزیک ویدئو هنجارشکنانه یکی از خوانندگان غیرمجاز در برخی رسانه‌ها و ابراز نگرانی خانواده‌ها، ساترا با استناد به مقررات محتوایی و نقض صریح دستورالعمل حفاظت از حقوق کودکان، روز گذشته (۱۲ اسفند ماه)، طی ابلاغیه‌ای، انتشار آن را به هر نحو در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این خبر همچنین آمده است: «پرونده رسانه روبیکا به عنوان رسانه داخلی با بیشترین تخلف و بدون مجوز که علی‌رغم تذکر پیشینی، اقدام به انتشار تیزر کرده است به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شد.

به جز رسانه‌های خارجی از جمله اینستاگرام که برخلاف قوانین بین‌المللی ناظر به حفاظت از حقوق کودکان اقدام به انتشار این موزیک ویدئو کرده‌اند، از روز گذشته، با تذکر ساترا موارد تخلف از معدود رسانه‌های داخلی به صورت فوری حذف شد.»

کاربران در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش مردمی sapra.ir نسبت به ارائه گزارش تخلفات اقدام کنند.

منبع: عصر ایران برچسب ها: صدا و سیما ، واکنش ، ترانه ساسی مانکن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صدا و سیما واکنش ترانه ساسی مانکن انتشار تیزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!

پرونده یکتا ناصر و منوچهر هادی هنوز در اینستاگرام دنبال می‌شود.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با انتشار تصویری در فضای مجازی نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز ( یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.

بلافاصله بعد از آن یکتا ناصر، ضمن بیان این‌که عکس‌ها بدون هماهنگی با او گرفته شده واکنش تندی در اینستاگرام به قاضی شهریاری نشان داد.

حالا در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر، محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در فضای مجازی نوشت: «خانم یکتا ناصر خودتون شاهد بودید که کل تعطیلات عید رو با توجه به پستی که موجب تشویش اذعان عمومی کردید درگیر بچه شما شدم. مکررا با شما و همسر شما تلفنی صحبت شد و شما دیشب تلفنی خواستید که فردا جلسه بگذارید و تمرکزتان روی گرفتن فرزند مشترک بود.»

او توضیح داد: «دختر شما بالای ۷ سال سن دارد و حضانت او برابر قانون با پدرش است. دادگاه خانواده هم هیچ حکمی در خصوص تداوم حضانت فرزند مشترک برای شما صادر نکرده است. اما با همسر سابق شما در این تعطیلات مکرر صحبت شد و ایشون هم قبول کردند که تا زمان تصمیم دادگاه خانواده فرزند مشترک ۶ روز پیش شما باشد و تنها ۲۴ ساعت پیش پدر. حتی زمان و مکان هم تعیین شد و افرادی که نباید بیایند فرزند مشترک را تحویل بگیرند مشخص کردید.»

قاضی شهریاری نوشت: «در اول جلسه هم که هنوز آقای منوچهر هادی نیامده بودند با توجه به رفتار بد شما گفتم تشریف ببرید دادگاه خانواده که شما گفتید ((تنها کسی که آقای هادی حرفش را گوش می دهد شما هستید -در حالی که من ایشان را اصلا ندیده و نمشناختم- همین جا صحبت کنیم تا بچه را به من بدهد)). بعد از سه چهار ساعت صحبت با هم توافقاتی کردید و من مکررا به آقای هادی در گوشه ای گفتم که از حق خود بگذرد و بگذارد فرزند مشترک فعلا پیش شما (خانم ناصر یکتا) باشد تا آرامش برگردد و ایشان هم قبول کردند. آسیب ها را به شما گفتم و وضعیت فعلی و آتی فرزند مشترک را. خیلی صحبت ها به صورت غیر رسمی مطرح شد تا بلکه بتوانیم نقاط اشتراک را پیدا کنیم. حتی برای اطمینان شما یکی از همکاران را فرستادم تا در محل منزل همسر سابقتان فرزند مشترک را به شما تحویل دهد و این کار هم انجام شد.»

او نوشت: «در پایان در حضور پدرتان گفتیم که خودتان با یک پستی در همان صفحه موضوع را خاتمه داده اعلام کنید تا بیش از این از موضوع شخصی شما سو استفاده نشود که گفتید من این کار رو نمی کنم شما خودتان این کار را انجام بدهید. عکس ها در حضور خود شما گرفته شد و از نگاه ها متوجه عکس گرفتن هستید در حال حاضر به دور از انصاف و واقعیت مجددا دست به انتشار پست دروغ زدید. در جلسه دو تا همکاران ما و پدر شما و آقای هادی حضور داشتند و شاهد ماجرا بودند. تاکید کردم متاثر از دیگران نباشید و بگذارید آرامش به فرزندتان و خودتان برگردد. اگر کپشن رو دقت کنید به مسایل جرم شناسی و روانشناسی پرداختم و اشاراتی خیلی کوتاه به اینکه موضوع شما حل و فصل شده است بر اساس تقاضای خودتان. فقط میتوانم بگویم متاسفم.»

دیگر خبرها

  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپر دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپری دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما
  • واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!
  • انتشار تصاویر ۴ متهم حمله تروریستی مسکو