Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سیاوش رضایی معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورای عالی تعالی معنوی آجا در جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح، گفت: بخشی از احکام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه معنویت و بصیرت افزایی دینی و معنوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هیئت اندیشه ورزی معنویت و بصیرت افزایی به ریاست امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده شکل گرفت و مطالبات فرمانده معظم کل قوا در آن مورد بررسی قرار گرفت. به این ترتیب کارگروه طرح تدوین مصباح شکل گرفت.

وی افزود: با توجه به وجوه مشترک دو حکم انتصاب فرمانده کل و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دو کارگروه معنوی و بصیرتی تشکیل شد و تدابیر خوبی شکل گرفت که مصداق هم افزایی و اتحاد میان سازمان‌ها، نیروها و همچنین یگان‌های صفی بود.

امیر رضایی اضافه کرد: در هیچ مقطعی مانند الان این حجم از هم افزایی وجود نداشته است. طبق پژوهش‌های انجام شده، طرح‌های فرهنگی مصباح در افزایش توان معنوی و رزمی تأثیر بسزایی داشته است. شورای عالی تعالی معنوی و بصیرتی تاکنون با برگزاری ۴۱ جلسه راهبردی و ده‌ها جلسه کارشناسی ضمن بررسی مسائل و موضوع هی مهم و کلان فرهنگی ارتش، تمرکز خود را بر پیگیری اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح معطوف کرده است. علاوه بر این چند معاونت، میزان اثرگذاری را مورد سنجش قرار دادند.

دبیر شورای عالی تعالی معنوی ارتش در ادامه بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ یگان مورد ارزشیابی قرار گرفته است که به طور میانگین اجرای طرح‌های مصباح ۹/۸۰ درصد در حد خیلی خوب و میزان اثر گذاری ۵/۶۸ درصد در حد خوب ارزیابی شده است. جشنواره مصباح در ماه‌های گذشته برگزار شد و فرماندهان و مسئولان یگان‌هایی که بهترین عملکرد را در طرح مصباح داشتند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: طرح بازنگری این طرح فرهنگی نیز آغاز شده است و در آینده نزدیک طرح‌های مصباح کامل‌تر، روشن‌تر، دقیق‌تر و عینی‌تر بیان می‌شود و ان‌شاء الله شاهد جهش دیگری در اجرا و اثربخشی طرح‌های مصباح خواهیم بود.

کد خبر 5161266 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار سیاری امیر رضایی شورای عالی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ محمد باقر قالیباف نمایندگان مجلس کمیسیون تلفیق سازمان برنامه و بودجه هیئت دولت سعید خطیب زاده بانک مرکزی قانون برنامه ششم توسعه انتخابات 1400 وزارت آموزش و پرورش طرح های فرهنگی مصباح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح مستقر در گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان استانی و لشکری در رشت برگزار شد.

این رژه ، اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

هر سال  در چنین روزی ، به پاس قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیرِ ارتشیان غیور ، مراسمی برگزار می شود تا ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای ارتش ، نقش یگان های مختلف ارتش در دفاع از این آب و خاک ارج نهاده شود.

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • تاثیر تورم بر رفتار‌های فرهنگی
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟