Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجان قندی، مشاور برنامه در این باره به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این برنامه رادیویی به بررسی خبرهای روز حوزه سلامت و اجتماعی اختصاص دارد. با توجه به رسالت رادیو سلامت سعی کرده ایم تا برنامه کافه سلامت به اطلاعات مردم بیافزاید. ضمن اینکه صرفاً اطلاعات در اختیارشان نمی گذاریم، بلکه با حضور کارشناس مربوطه سعی می کنیم تحلیل کنیم تا مردم کاملاً در جریان همه جوانب اخبار دنیای سلامت و اجتماعی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می دهد: در این برنامه دو آیتم ثابت داریم که شامل یک میز خبر است. این بخش به مرور کوتاه اخبار سلامت و اجتماعی اختصاص دارد و در آیتم یک میز تحلیل، مهمترین خبر این حوزه با حضور کارشناس مربوطه تحلیل می شود. همچنین ما چند آیتم متغیر هم داریم. به عنوان مثال روزهای یکشنبه در کنار دو آیتم ثابت برنامه، آیتم میز شما هم پخش می شود. مردم در این بخش می توانند همه مشکلات حوزه سلامت و اجتماعی را مطرح کرده و با ما در میان بگذارند. ما هم سعی می کنیم با حضور کارشناس به آنها پاسخ بدهیم.

مشاور برنامه تاکید می کند: روزهای دوشنبه در آیتم میز کاملا محرمانه، آسیب های اجتماعی روز را باز می کنیم و مورد بررسی قرار می دهیم. روزهای سه شنبه در کنار آیتم های ثابت، آیتم میز شیشه ای را داریم. در این آیتم اخبار جعلی و شایعات فضای مجازی را بررسی می کنیم. به عنوان مثال در این بخش به شایعه واکسن های کرونا در بازار سیاه پرداخت می کنیم. سهیلا باقری تهیه کننده، فیروزه آدابی مجری، حمید فروزنده هماهنگی برنامه هستند. همچنین این برنامه یک هفته در میان با گروه دیگری روانه آنتن می شود که تهیه کنندگی آن به عهده پیمان پناهی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت برنامه رادیو آسیب های اجتماعی سلامت و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در استان، گفت: در این مدت ۵ هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای هزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب‌دیدگان‌اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده‌اجتماعی است، افزود: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروه‌های هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیب‌های‌اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهاد‌های مربوطه و شناسایی مناطق آسیب‌زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان هم طی پارسال، گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حادخانوادگی، کودک‌آزاری، سالمند‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری با اورژانس‌اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد ۳ هزار مورد پذیرش مداخله انجام شده و ۵ هزار نفر از خدمات‌سیار بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • بررسی بازار کار و درآمد و آینده شغل باریستایی در سال 1403
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی