Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:06:17 GMT

قتل مرد به دست همسرش در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۵۷۶

قتل مرد به دست همسرش در گنبدکاووس

پیدا شدن ۵ کودک گمشده، دستگیری عوامل ۴۸ فقره سرقت منزل، دستگیری سارقان سیم برق، کشف ۵ تن و ۶۸۶ کیلوگرم موادمخدر، کشف یک میلیارد تومان کلاهبرداری اینترنتی و قتل مردی به دست همسرش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۵ کودک گمشده در روستای خیرآباد از توابع شهرستان درمیان در خراسان جنوبی پس از تلاش ۳ ساعته تیم‌های امدادی پیدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی ۵ کودک در محدوده روستای خیرآباد تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

محمد اسعدزاده از مشارکت ۳ تیم امدادی از شعبه درمیان در این عملیات جست‌وجو خبر داد و افزود: با تلاش ۳ ساعته این تیم‌ها و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان مفقود شده با سلامت کامل پیدا و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: کودکان در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به دلیل تاریک شدن هوا و ترس از عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.

پلیس عوامل ۴۸ فقره سرقت منزل را دستگیر کرد

رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد که اعضای باند ۴ نفره که تحت عنوان مأمور یک دستگاه دولتی در منازل حضور یافته و اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند، توسط پلیس این استان در همدان دستگیر شدند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی دریافت چند فقره شکایت سرقت منزل و اخاذی تحت عنوان مأمور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی استان البرز با بررسی‌های تخصصی اعضای باند ۴ نفره که از یک طایفه خاص بودند را در استان همدان شناسایی و دستگیر کردند.

سارقان سیم برق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دشتی استان بوشهر گفت: ۲ سارق با سابقه ۱۱ فقره سرقت سیم برق در این دستگیر شدند.

جهانبخش صیادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهر "خورموج" مرکز شهرستان دشتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات خود موفق شدند، ۲ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

صیادی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق در شهر خورموج اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

۵ تن و ۶۸۶ کیلوگرم موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: ۵ تن و ۶۸۶ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

سلمان امیری افزود: در این مدت ۹۶۲ عملیات برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر انجام گرفت، همچنین یک هزار و ۳۷۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان در مسیرهای ارتباطی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای طرح‌های پلیسی ۵۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۴ هزار و ۷۰۷ فرد فعال در امر فروش و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

یک میلیارد تومان کلاهبرداری اینترنتی کشف شد

رئیس پلیس فتای لرستان گفت: یک میلیارد تومان کلاهبرداری اینترنتی در استان کشف و ۳ باند خلافکار در این راستا متلاشی شد.

آرش ابراهیمی اظهار کرد: در پی شکایت شخصی مبنی بر فروش لوازم خانگی از طریق درج آگهی در برنامه دیوار و شیپور، اغفال مردم در سراسر کشور و اقدام به کلاهبرداری، پلیس فتا جهت رسیدگی وارد عمل شد.

وی گفت: مجرمان با تماس‌های مکرر و جلب اعتماد خریدار که یکی از مهم‌ترین روش‌های مجرمان سایبری در جرایم مالی است، در ۳ مرحله موفق به دریافت واریزی‌هایی به حساب فروشنده شدند و شخص شاکی نیز محصولات خود را ۲ بار تحویل فردی ناشناس داده که پس از چندی متوجه انسداد حساب بانکی خود می‌شود.

وی افزود: موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و مشخص شد افراد به صورت باندی در شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز فعالیت و با درج آگهی‌های جعلی، خود را خریدار و یا فروشنده معرفی می‌کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام‌شده به جرم خود و کلاهبرداری به همین روش به مبلغ تقریبی یک میلیارد تومان اعتراف کردند.

مرد ۴۵ ساله به دست زنش به قتل رسید

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: کشف جسد مرد ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که متوفی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع ذهن مأموران را به سمت به قتل رساندن نامبرده توسط همسر و یا اعضا خانواده هدایت کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، بنابراین با توجه به تناقض گوی‌های زن جوان با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی گنبد کاووس افزود: زن جوان در اعترافات خود عنوان کرد که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیر شده که پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب آور را به او داده و وی را بیهوش می‌کند.

کد خبر 478944

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گمشده سرقت کشف مواد مخدر کلاهبرداری های اینترنتی قتل گم شدن کشف سرقت سرقت اموال باند سرقت اعتراف به سرقت دستگیری سارقان سارق حرفه ای سارقان سارق انهدام باند سارقان سارق منزل دستگیری مبارزه با مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر باند موادمخدر توزیع کنندگان مواد مخدر توزیع کننده مواد مخدر کلاهبرداری کلاهبرداری اینترنتی باند کلاهبرداری کلاهبرداران باند جعل و کلاهبرداری قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی قاتل اعتراف قاتل قاتلان بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک میلیارد تومان فرمانده انتظامی دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت فقره سرقت سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز

رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری به تشریح اقدامات و عملکرد نوروزی پلیس آگاهی در سراسر کشور پرداخت و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات مؤثر کارآگاهان و افسران پلیس آگاهی در سراسر کشور (قرارگاه نوروزی عمار) در ایام نوروز امسال مجموع کشفیات این پلیس بیش از ۳۲ درصد افزایش و در مقابل ۲۲ درصد نیز وقوعات نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی افزود: این پلیس از مدت‌ها پیش در حوزه‌های مأموریتی مربوطه برنامه ریزی های گسترده‌ای را برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان در اقصی نقاط کشور به ویژه شهرهای مسافر خیز در نوروز امسال ارائه داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به معاونت مبارزه با سرقت گفت: وقوع مجموع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی بهترین عملکرد کشف را مربوط به سرقت خودرو با دستیابی به شاخص ۱۱۴ درصد عنوان و تصریح کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۵۶ درصد از مجموع سرقت‌های واقعه در کشور مربوط به سرقت‌های خرد و بیش از ۴۰ درصد نیز مربوط به سرقت‌های مهم است که در مجموع آمار این سرقت‌ها کاهش تأثیرگذاری به همراه داشته است.

سردار قنبری ابراز داشت: در همین مدت، کشفیات جرایم سرقت به میزان ۳۲.۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع به طور میانگین ۷۰ درصد از سرقت‌های اعلامی کشف شده است، گفت: در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۳۳ استان کشور شاهد افزایش کشفیات و همچنین کاهش وقوعات بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اعزام به موقع تیم‌های CSI و DVI به منظور بررسی صحنه‌های مختلف جرایم علیه اموال و افراد، تعیین پیشینه متهمان و مجرمان و همچنین در راستای کنترل مجرمین سابقه دار، پالایش و معرفی مشخصات تعداد کثیری از مجرمین سابقه دار با ۴ فقره سابقه سرقت به بالا به پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت واگذاری پابند الکترونیکی در ایام نوروز از اقدامات بسیار مهم مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی بوده است.

وی گفت: طبق گزارش‌های انجام شده در مجموع جرایم جنایی نیز بیش از ۲۳ درصد وقوعات نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که در مقابل کشفیات نیز به میزان ۹/۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه مجموع دستگیری‌های این پلیس طی این ایام بیش از ۹ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: در مجموع جرایم جعل و کلاهبرداری نیز شاهد کاهش ۳ درصدی وقوعات و افزایش ۳۵ درصدی کشفیات بوده ایم.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن آماده باش کامل در این ایام تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار بستند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌ها و افزایش گشت‌های ویژه پلیس آگاهی، کنترل مؤثر و دستگیری سارقان سابقه دار، حرفه‌ای و خطرناک، تسهیل رسیدگی به پرونده سرقت از مسافرین، برگزاری مراسم افتتاحیه سیستم ضد سرقت (ردیاب هوشمند خودرو)، بازدید از آخرین روند اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای از استان‌های البرز، غرب استان تهران و تهران بزرگ از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در این ایام بوده است.

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر