Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:39:48 GMT

پویش ایران مهربان برای ایتام در خوزستان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۶۲۵

پویش ایران مهربان برای ایتام در خوزستان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حافظ منصوری ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: از ابتدای سال پویش ایران مهربان را برای جذب حامیان ایتام اجرا کردیم؛ آمادگی کامل برای مراجعه خیران و ثبت‌نام آنها برای حمایت از ایتام را داریم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا روش‌های مختلفی را در این زمینه ارائه و در فضای مجازی منتشر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خبر داد: یکی از درگاه‌های ورود خیران ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ است؛ همچنین تماس با شماره ۳۳۳۳۳۴۱۴ تا ۱۵ با پیش‌شماره ۰۶۱ کد استان، همکاران ما راهنمایی لازم را انجام می‌دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان یادآور شد: همچنین مراجعه به سایتEkram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر امداد را در این خصوص داریم.

منصوری در پایان یادآور شد: شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و یا واریز وجوهات نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد نیز از دیگر روش‌های کمک در پویش ایران مهربان است.

کد خبر 5161132

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد خوزستان حمایت از ایتام کمک مالی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا گرگان بوشهر شیراز زلزله مشهد لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان ضمن قدردانی از همراهی خیران و حامیان با کمیته امداد در طول سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال جاری در ماه مبارک رمضان ۴۸۵۵ فرزند به حامیان زنجانی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان به پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، تصریح کرد: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل‌بیت (ع) و آموزه‌های دینی در حوزه دستگیری از گروه‌های نیازمند و اثرگذار در تأمین هزینه‌های جامعه هدف این طرح است، خیران جدیدی حامی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم‌استانی‌ها برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به نشانی ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 744359

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • همه کودکان یتیم البرز حامی دارند
  • جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب
  • حمایت ۱۶۵۶ حامی از فرزندان ایتام و محسنین فریدونکناری
  • اردبیلی‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • جذب حامی برای ۶۲۵ تن از فرزندان ایتام و محسنین در قشم