Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@14:12:30 GMT

فینال «عصر جدید» کی پخش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۶۳۴

فینال «عصر جدید» کی پخش می‌شود؟

فینال فصل دوم برنامه "عصر جدید" ضبط شود و هم‌اکنون، پنج اجرایی که به فینال رسیده‌اند در حال آخرین مراحل آماده‌سازی‌اند. قرار است 21 اسفندماه مقارن با عید سعید مبعث این برنامه روی آنتن برود. 

گروه جوانمردان ایران‌زمین با همراهی بهرام عظیمی، گروه ستاره هشتم و گروه فرشتگان همراه با محمد زارع، عرفان طهماسبی با حمیدرضا ترکاشوند و گروه مجاز به همراه سروش کریمی‌نژاد در مرحله نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5858

کد خبر 1492212

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه عصر جدید تلویزیون برنامه های تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوم اردیبهشت منتشر می‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از روز دوشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه سوم اردیبهشت تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند؛ داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون پذیرش دانشجو - معلم سال ۱۴۰۳ گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو - معلم اعلام علاقه‌مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است؛ این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سوالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پورعباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸ و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴ بسته خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند؛ در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

پورعباس خاطرنشان کرد: گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱۰۰۰ داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸۰۰۰ داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

پورعباس در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

نکاتی در مورد دریافت کارت آزمون

الف) نحوه و زمان پرینت (چاپ) برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه به‌تاریخ ۰۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ لغایت روز چهارشنبه به تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد. داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید مطابق بند «پ» این اطلاعیه به واحدهای رفع‌نقص کارت اعلام شده در جدول شماره ۲ (ذیل همین اطلاعیه) مراجعه نمائید.

با توجه به اینکه روش ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و کارپوشه داوطلبان از طریق وارد کردن کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور و سپس دریافت کد تأیید ارسالی توسط سامانه به شماره تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبتنام است، ضرورت دارد در زمان ورود به سامانه جامع، شماره تلفن همراه اعلام شده زمان ایجاد حساب کاربری در دسترس باشد.

ب) محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون

محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان که در تقاضانامه ثبت نام‌، مشخص‌کرده‌اند به شرح جدول شماره ۱ و آدرس محل رفع‌نقص به شرح جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) است.

در این آزمون تغییر گروه آزمایشی، ثبت نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست. لذا از مراجعه به واحدهای رفع‌نقص کارت، برای این موارد جداً خودداری شود.

پ) درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱. با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای داوطلبان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۱۲ و ۱۳ (اطلاعات شناسنامه‌ای) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال شهر یا منطقه محل سکونت خود پیگیری نمایید.

۲. با توجه به اینکه تمام داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند چنانچه نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای ۶، ۱۵، ۱۶، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شامل سال اخذ و نوع دیپلم، کد دانش‌آموزی و منطقه اخذ دیپلم، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و کد دانش‌آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده شد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

۳. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱۴، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۵ شامل محل تولد، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، وضعیت تحصیلی و اشتغال مشاهده نمودید لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

۴. چنانچه نسبت به اطلاعات مندرج در بندهای ۱-۴، ۲-۴، ۳-۴ و ۴-۴ به شرح ذیل معترض هستید ضروری است برای بررسی موضوع در روز چهارشنبه به‌تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ (صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰) به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع‌نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره ۲ (ذیل همین اطلاعیه) مراجعه نمائید.

۱-۴. مغایرت در بندهای ۲ و ۸ (جنسیت و معلولیت)

۲-۴. چنانچه شماره داوطلبی شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.

۳-۴. چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر، عدم وضوح و غیره است باید در روز اعلام شده شخصاً با همراه داشتن ۳ قطعه عکس ۴×۳ (در سال جاری تهیه شده باشد)، کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع‌نقص حوزه مراجعه کنید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد. در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال است و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند، مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

۴-۴. برای آن دسته از داوطلبانی که یکی از بندهای مربوط به معلولیت را در تقاضانامه ثبت‌نام علامت‌گذاری نموده و پس از استعلام از سازمان بهزیستی معلولیت آنان مورد تأیید قرار گرفته، در مقابل عنوان معلولیت در کارت شرکت در آزمون، نوع معلولیت و شدت آن درج شده است‌. چنانچه داوطلبی یکی از بندهای مذکور را علامت‌گذاری نموده لیکن معلولیت ایشان مورد تأیید قرار نگرفته است و بند معلولیت وی حذف شده، لازم است در روز اعلام شده، با همراه داشتن گواهی معلولیت که از سازمان بهزیستی محل سکونت خود دریافت کرده، مراتب را به واحد رفع‌نقص اطلاع دهد تا قبل از برگزاری آزمون وضعیت وی مشخص شود.

۵. چنانچه سهمیه درخواستی داوطلب غیر از سهمیه مناطق بوده و در بند ۱۷ کارت شرکت در آزمون وی سهمیه مناطق درج شده، لازم است متقاضیان استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان، جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فقط به سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات کارت) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سامانه مذکور نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند تا در صورت تأیید سهمیه توسط نهاد مربوط، بعد از برگزاری آزمون سهمیه مورد نظر برای وی اعمال شود. داوطلبانی که در مرحله اول ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بودند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف نهاد ذیربط تأیید نشده، لازم است برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از اقدام به ویرایش) به نهادهای ذیربط نیز مراجعه کنند.

۷. داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی (ردیف ۱ جدول زیر) باید نسبت به انتخاب مورد مربوط و پرداخت هزینه آزمون عملی از از روز یکشنبه به‌تاریخ ۳ اردیبهشت تا روز جمعه به‌تاریخ ۸ اردیبهشت از طریق سامانه جامع آزمون سراسری اقدام کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازۀ زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به این رشته اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی، علوم‌انسانی و علوم‌تجربی در یکی از آزمون‌های سراسری نوبت اول و یا دوم (و یا هر دو نوبت) سال ۱۴۰۳ حاضر باشند.

۸. داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های پذیرش با آزمون مندرج در جدول زیر به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول زیر (موارد ۲ الی ۱۴) و پرداخت هزینه آزمون عملی از روز یکشنبه به‌تاریخ سوم تیر ۱۴۰۳ تا روز جمعه به‌تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۳ از طریق سامانه جامع آزمون سراسری اقدام کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به یک رشته یا رشته‌های مد نظر ا اقدام کرده و در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر در یکی از آزمون‌های سراسری نوبت اول یا دوم (و یا هر دو نوبت) سال ۱۴۰۳ حاضر باشند.

کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از فردا منتشر می‌شود

یادآوری‌

۱. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعد از ظهر) آغاز می‌شود و در حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت می‌شود.

۲. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته باشد.

۳. داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و …)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند. همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند دارای تبعات زیر خواهد بود:

۱-۳. به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ث» همین اطلاعیه درج شده، رفتار خواهد شد.

۲-۳. در صورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۳-۳. همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

داوطلبان برای اطلاع از تعداد سوالات و مدت پاسخ‌گویی دفترچه‌های سوال هر گروه آزمایشی همچنین نکات مهم در خصوص پاسخنامه‌ها، «راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)» را که همراه کارت شرکت در آزمون از طریق سامانه جامع آزمون سراسری قابل دریافت است، به دقت مطالعه کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

کد خبر 746435

دیگر خبرها

  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب به حج عمره
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • صعود من سیتی زخم خورده به فینال
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوم اردیبهشت منتشر می‌شود