Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:41:08 GMT

دستگیری سارق منازل نیمه‌ساز در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۶۴۸

دستگیری سارق منازل نیمه‌ساز در شهرکرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ کورش بهرامی فرمانده نیروی انتظامی شهرکرد اظهار داشت: در پی اعلام سرقت ۵۰ متر کابل برق از یک باب منزل نیمه‌ساز در روستای بهرام آباد، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ شهرکیان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در بروجن

او گفت: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی در نهایت یکی از سارقین حرفه‌ای در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی افزود: متهم در بازجوئی فنی پلیس ابتدا نسبت به موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، ولی در مواجهه با ادله و مستندات اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کابل برق سرقت منزل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت:طرح امنیت محله محور با دستگیری پنج سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اجرا شد.  

به گفته او این طرح به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها توسط گروه‌های مجرب از ماموران کلانتری ۱۳ قدس آبادان به اجرا در آمد.

دستگیری یکنفر سارق مسلح طلاجات منزل،  بازداشت یکنفر سارق سیم برق همراه با کشف ۴۵۰ کیلو سیم برق سرقتی از دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمین به مراجع قضایی گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان  ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، موضوع را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان