Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلانی کرچی با بیان اینکه با قاطعیت تمام با فساد اداری در سطح استان برخورد می شود، گفت: در زمینه مبارزه با مفاسد با هیچ کسی تعارف نداریم.

«مهدی اصلانی» در حاشیه در جلسه با مسئولان بسیج حقوقدانان استان در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام اظهار کرد: با تفکر و روحیه بسیجی، آمادگی دفاع همه جانبه از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه مکان ها، موقعیت ها و زمان ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه یکی از موقعیت های بسیار مهم کنونی، توسعه و تعمیق  تفکر بسیجی و روحیه جهادی در نظام اداری است، افزود: اگر تفکر بسیجی در تمام ارکان جامعه و دستگاه های دولتی نهادینه شود، قطعا اهداف انقلاب اسلامی بهتر از وضع کنونی محقق می شود و از مشکلات جامعه پیشگیری خواهد شد.

 

اصلانی با تاکید بر اینکه حاکم شدن تفکر بسیج در بین مدیران و کارشناسان دولتی موجب جلوگیری از تخلفات و برطرف شدن مشکلات و سوء جریانات اداری می شود، تصریح کرد: باید تلاش شود تفکر بسیجی و جهادی در همه امور جامعه نهادینه شود و اگر این مهم اتفاق بیفتد قطعا مشکلات جامعه کاهش پیدا می کند.

 

رئیس سازمان بازرسی استان ایلام با اشاره به اینکه بازرسی استان با تمام توان آماده همکاری با بسیج حقوقدانان است، افزود: می توان از ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان برای آشنایی مردم با حقوق خود و تکالیف دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات عمومی و تقویت و توسعه فرهنگ قانونمداری و نظارت پذیری استفاده کرد.

 

 وی گفت: از ظرفیت بسیج حقوقدانان استان در راستای شناسایی و برطرف نمودن بسترها و ساختارها فسادزا و آگهی بخشی حقوقی و قضایی عمومی برای آشنایی با مردم با تکالیف دستگاه ها در نحوه ارائه خدمات عمومی و نظارت همگانی در راستای اجرای فریضه اصل امر به معروف و نهی از منکر استفاده می شود و آمادگی تنظیم و مبادله تفاهم نامه همکاری مشترک برای تقویت و توسعه نظارت همگانی است.

 

اصلانی تصریح کرد: از ظرفیت بسیار خوب بسیج حقوقدانان جهت مبارزه همه جانبه با مفاسد و نظارت همگانی استفاده می شود و در این راستا سازمان بازرسی استان بنابر وظیفه باتمام توان پای کار است.

 

وی با بیان اینکه با تمام توان با مفاسد در سطح استان مبارزه خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با مفاسد با هیچ کسی تعارف نداریم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حقوقدانان جهادی بازرسی بسیج بسیج حقوقدانان تفکر بسیجی تفکر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود