Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@08:05:12 GMT

قربانی سرقت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۹۶۷

قربانی سرقت

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، آدرس کانال را گرفته و راهی آنجا شدیم. وقتی به محل رسیدیم با جسد دختر جوانی روبه‌رو شدیم که آثار درگیری و جراحت با چاقو روی بدنش وجود داشت. مردی که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: در حال رفتن به سمت خانه بودم که متوجه خودروی پرایدی شدم که با دو سرنشین کنار کانال آب توقف کرد و بعد این دختر را از ماشین بیرون پرت کرده و گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی پلاک را گلی کرده بودند که به‌سختی چند شماره آن را به خاطر سپردم.

با بررسی جسد دختر جوان یک کارت شناسایی پیدا کردیم که از طریق آن به خانواده دختر جوان رسیدیم. لیلا 23ساله، قربانی این جنایت شده بود. مادرش در تحقیقات گفت: امروز عصر دخترم وقتی از محل کارش بیرون آمد با من تماس گرفت و خبر داد در مسیر خانه است اما چند دقیقه بعد وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتم تا بگویم امشب مهمانی می‌رویم، گوشی‌اش خاموش بود. نگرانش شده و با طولانی‌شدن بازگشتش به خانه احتمال دادم حادثه‌ای برایش رخ داده که با تماس پلیس متوجه قتل او شدم. از شما می‌خواهم قاتلش را زود دستگیر کنید تا خون دخترم  پایمال نشود.

تحقیقات در این زمینه را آغاز کردیم که مشخص شد شکایت‌های مشابهی از سرنشینان یک خودروی پراید در پلیس آگاهی مطرح شده است. دو مرد که سرنشین پراید بودند در پوشش مسافربر زنان و مردان را سوار کرده و در میانه راه با تهدید چاقو از آنها سرقت می‌کردند. با تحقیقات از شاکیان این دو مرد و اظهارات تنها شاهد قتل، متوجه شباهت خودروی پراید در پرونده‌ها شدیم.

با ردیابی شماره پلاک و بررسی خودروهای مشابه در این شهر، سرانجام متهمان شناسایی و دستگیر شدند. متهمان دو برادر بودند که ابتدا منکر جرایم خود شدند اما وقتی با شاهد ماجرا و دیگر قربانیان روبه‌رو شدند به سرقت‌ های سریالی و قتل دختر جوان اعتراف کردند.

یکی از دو برادر در تحقیقات گفت: در پوشش مسافربر طعمه‌ها را سوار کرده و در محلی خلوت، خودم را به صندلی عقب رسانده و با تهدید چاقو اموال مسافر را سرقت کرده و او را از ماشین پیاده می‌کردیم. پس از سوارکردن دختر جوان همین نقشه را اجرا کردیم اما او در برابر من مقاومت کرد و با کیف شروع به کتک‌زدن من و داد و فریاد کرد. می‌ترسیدم کسی متوجه ماجرا شود و دستگیر شویم. به همین خاطر با چاقو چند ضربه به او زدم که آرام گرفت. وقتی به خودم آمدم، او مرده بود و نفس نمی‌کشید. برادرم کنار کانال آبی توقف کرد و من جسد را داخل آن انداختم و فرار کردیم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده در دادگاه بررسی و قاتل به قصاص محکوم شد و برادرش حکم حبس گرفت. با تائید حکم در دیوان‌عالی کشور، حکم قاتل اجرا شد تا به‌سزای عملش برسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت چاقو قاتل مسافربر دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند