Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری به وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تاکید کرد که حق افزایش قیمت هیچ کالایی را بدون هماهنگی با ستاد اقتصادی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به علیرضا رزم حسینی و کاظم خاوازی نوشت: "در این روزهای نزدیک به عید نوروز و ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط بسیار سخت معیشت مردم، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی، حق افزایش قیمت هیچ کالایی را بدون هماهنگی با ستاد اقتصادی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

دستور روحانی از سوی محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری به وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ابلاغ شده است./

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد

سیاوش فولادی وندا گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷ هزار و ۵۸۹ مورد بازرسی از واحد صنفی توزیعی – خدماتی در استان قم صورت گرفت که منجر به شناسایی ۷۰ هزار و ۴۰۲ تخلف صنفی گردید.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۱۶۰ مورد مختص کشف کالای قاچاق بود که تشکیل ۱۹۸ پرونده به ارزش ریالی بیش‌از ۱۸ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال را به همراه داشت.

او ادامه داد: همچنین با همکاری دستگا‌هایی اعم از تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی، بسیج، راه شهرسازی، میراث فرهنگی، دامپزشکی، فرمانداری، مرکز بهداشت، معاونت غذا و دارو و دیگر نهاد‌ها تعداد ۹ هزار و ۹۳۶ مورد بازرسی مشترک انجام شد.

فولادی وندا گفت: از این تعداد نیز یک‌هزار و ۸۹۵ پرونده به ارزش ۵۲۳ میلیارد و ۲۸۱ میلیون پرونده تشکیل گردید.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم، بیان داشت: همچنین در طی مدت یاد شده چهار هزار و ۸۴ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ اعلام شد که بخش قابل توجهی از آن مورد بررسی قرار گرفت.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: از عموم مردم استان قم تقاضا می‌کنیم هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، عرضه خارج از شبکه و دیگر موارد را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

او ادامه داد: همچنین از شهروندان می‌خواهیم به فراخوان ثبت نام ناظران افتخاری به آدرس http://B ۲ n.ir/Nazerqom مراجعه و ثبت نام نمایند.

گفتنی‌است براساس آخرین پایش صورت گرفته، بیش از ۴۰ هزار پروانه کسب در قم موجود می‌باشد که ۱۶ هزار مورد آن در بخش تولیدی و خدمات فنی و ۲۴ هزار مورد آن در بخش توزیعی و خدماتی است.

اصناف در قم به دلیل موقعیت خاص زائرپذیری این استان و اهمیت بخش خدمات در آن، جایگاه ویژه‌ای دارند و در همین راستا اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت قم همکاری گسترده‌ای با فعالان بخش اصناف استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر