Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را تسلیت گفتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج سید حسن نصرالله دامت برکاته

خبردرگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را دریافت کردم. وظیفه‌ی خود میدانم این حادثه‌ی مولمه را به علمای معزز و بازماندگان و ارادتمندان و شاگردان ایشان در لبنان و سایر بلاد عموماً و جنابعالی خصوصاً، تسلیت بگویم.

دفاع مسئولانه و عالمانه‌ او از نهضت امام خمینی و از مقاومت علیه جبهه استکبار و صهیونیزم و همراهی با ثبات ایشان با مبارزات ضداستکباری ملتهای منطقه در طول سالیان طولانی، هیچگاه از خاطره تاریخ مقاومت نخواهد رفت.

اینجانب ضمن تسلیت مجدد به مردم لبنان و خصوصاً به همراهان و همرزمان ایشان در تجمع علمای مسلمین لبنان، رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای

19 رجب 1442 - 13 اسفند 1399

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید حسن نصرالله امام خامنه ای سید حسن نصرالله امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، مجاهدان ما ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی حانیتا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

به نقل از شبکه المنار، حزب الله ساعاتی پیش نیز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز نظامی الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز اعلام کرده بود: یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد