Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت:از نظر سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز بین بلوک‌های مختلف هیچگونه تفاوتی وجود ندارد و برای هرکدام به یک میزان خدمات رسانی می‌شود.

او با اشاره به اینکه بلوک ۶۵ و فاز ۲ بلوک ۵۷ جلوتر از سایر بلوک تازه تاسیس ساماندهی و کف سازی شده اند افزود:در طراحی بلوک‌های جدید، کاشت نهال و درخت به گونه‌ای دیگر پیش بینی شده به طوریکه گرداگرد هر بلوک را فضای سبز تشکیل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریزبا اشاره به استفاده از قبور بتونی پیش ساخته در بلوک‌های دوطبقه تاکید کرد: به دلیل پیوستگی دیواره‌های بتونی به یکدیگر، امکان کاشت درخت و درختچه بالای قبور امکانپذیر نیست و در صورت کاشت و پیشرفت ریشه درختان، منجر به تخریب قبور در درازمدت می‌شود.

فرخ جلالی همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از نصب سنگ‌های مرتفع، سازه‌های فلزی و سایر المان‌های نامتعارف گفت: انسداد مسیر و ایجاد مشکل برای شهروندان به ویژه سالمندان در هنگام تردد بین قبور یکی از عوامل نارضایتی و شکایت از المان‌های نامتعارف در آرامستان‌ها محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه با وجود تابلو‌های راهنمای بلوک، ردیف و شماره قبر، ادعای پیدا نکردن آرامگاه مورد نظر چندان منطقی و عقلانی نیست!

به گفته او در بلوک‌های جدید اغلب آرامستان‌های کشور، قبور به صورت پیوسته طراحی شده و فضای سبز دور هر بلوک را فرا می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به لزوم تحقیق در خصوص صحت و سقم ادعا‌های مطرح شده توسط افراد مختلف پیش از انتشار اخبار یادآور شد: با وجود تلاش همکاران برای ارائه خدمات بهینه و افزایش رضایتمندی شهروندان، انصاف نیست با خبرسازی‌های نادرست خاطر بازماندگان متوفیان را مکدر سازیم.

گفتنی است چندی پیش نیز برخی افراد نا آگاه با فیلمبرداری از پروژه کف سازی قبور،از آن به عنوان سرقت سنگ قبر در وادی رحمت یاد کرده بودند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان جدید متوفیان سازمان آرامستان های شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت

زهرا شمس احسان صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در اول مهرماه سال گذشته بر اساس صورت جلسه فی‌مابین شهردار تهران و وزیر ورزش مقرر شد که در راستای ساخت آزادراه شهید شوشتری و توسعه خط هفت مترو بخشی از زمین و ورزشگاه تختی به شهرداری تهران تحویل داده شود، اظهار کرد: مابه ازای آن نیز مقرر شد که شهرداری تهران هفت مجموعه ورزشی خود را تحویل وزارت ورزش و جوانان بدهد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران نیز در قالب لایحه‌ای از شورای شهر اجازه گرفت تا این مهم در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی و توسعه شبکه حمل و نقل انجام گیرد، اظهار کرد: در ۱۲ دی‌ماه سال گذشته شورای شهر به شهرداری اجازه انجام این معامله را داد؛ اما در تبصره‌ای ذیل این مصوبه قید کردیم که شهرداری تهران می‌بایست در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به تأمین بودجه ساخت هفت ورزشگاه جایگزین اقدام کند و به سازمان املاک نیز فرصت داده شد که نسبت به تأمین زمین در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹ و ... حداقل به مساحت ۳۰ هزار متر اقدام کند و این زمین‌ها را در اختیار سازمان ورزش قرار دهد تا نسبت به ساخت ورزشگاه اقدام کند که حالا حدود چهار ماه از این دستور گذشته، اما هنوز تکلیف این موارد مشخص نیست که از شهرداری می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نسبت به انجام این مهم اقدام کرده و گزارش آن را نیز به شورای شهر ارائه کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز