Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:13:10 GMT

پیروزی پر گل العربی با درخشش مهرداد محمدی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۳۸۳۵

پیروزی پر گل العربی با درخشش مهرداد محمدی

العربی در شبی که مهرداد محمدی موفق به گلزنی شد توانست برابر السیلیه به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر یک دیدار برگزار شد.

در این بازی العربی که مهرداد محمدی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف السیلیه رفت که رامین رضاییان را در ترکیب خود داشت.

السیلیه با گلی که مهند علی روی پاس رامین رضاییان به ثمر رساند پیش افتاد اما العربی توانست با گل مهرداد محمدی بهترین بازیکن خود در فصل جاری کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه العربی سه بار دیگر به گل رسید تا با نتیجه ۴ بر یک پیروزی بازی شود و به نیمه نهایی جام امیر قطر راه پیدا کند.

به این ترتیب چهار تیم العربی، الریان، الدحیل و السد به نیمه نهایی جام امیر قطر راه پیدا کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال العربي قطر مهرداد محمدی مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ برتری شاگردانش در نبرد با آرسنال و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به برتری یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر آرسنال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BeIN Sports گفت: بازی در نیمه اول یک شطرنج تمام عیار بود. هیچ تیمی نمی‌خواست اشتباه اول را مرتکب شود. به همین دلیل دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند. هم ما موقعیت‌ داشتیم و هم آرسنال. بین دو نیمه به تیم دلگرمی و روحیه دادیم و از بازیکنان خواستیم شهامت بیشتری نشان دهند. بعد از آن بازی روان‌تر و بهتری ارائه کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم.

توخل افزود: همیشه بازی کردن در حضور هواداران بهتر است. با هر تکل و هر حرکت خوبی که داشتیم، حمایت آنها را احساس می‌کردیم و این جانی دوباره به بازیکنان‌مان می‌داد. حالا در نیمه نهایی هستیم اما رد شدن از این مرحله مستلزم آن است که همه بازیکنان عملکردشان را یک سطح بالاتر ببرند و برای این کار ما باز هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه داد: در حالی بازی کردیم که نیمکت‌‌مان سه جای خالی داشت، اما روی نیمکت حریف هیچ بازیکنی غایب نبود. نبود دیویس، کومان و گنبری سرعت تیم ما را کاهش داده است. بنابراین مجبور بودیم راهی برای جبران آن پیدا کنیم و به لطف تلاش سایر بازیکنان این هدف محقق شد. بزرگترین تبریک‌ها و تحسین‌ها را به تیمم می‌گویم. واقعاً خوشحالم.

توماس توخل و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان رئال مادریدی خواهند بود که با حذف منچسترسیتی در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفته است. این بازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز