Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:17:23 GMT

تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش جوانان، در خور توجه است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۳۸۸۹

تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش جوانان، در خور توجه است

یوسف ارجعونی چهارشنبه شب در اولین نشست جوانان مداح و انقلابی مشهد (مجمع جوانان کوثر ناب) افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار بسیجی مداح، ۳۲ سازمان بسیج مداحان و ۳۲۰ کانون بسیج مداحان در کشور دارای فعالیت هستند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های تربیتی، آموزشی اخلاقی و عقیدتی را برای مداحان کشور در دستور کار داریم که هدف عمده تربیت و توانمندسازی ذاکران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: با اجرای برنامه هایی برای تربیت نوباوگان حسینی و زینبی کار آموزش ذاکران و مداحان را از پایه آغاز کرده ایم.

وی در باره اهداف اصلی نشست مداحان نیز افزود: یکی از اهداف اصلی برگزاری این نشست ها شناسایی استعدادهای جدید در زمینه مداحی در استانهای مختلف کشور است، این افراد بعد از شناسایی برای بصیرت افزایی و توانمندسازی تحت حمایت قرار می‌گیرند.

ارجعونی ادامه داد: تلاش داریم با برنامه ریزی های منظم آموزشی در زمینه های مختلف قشر جوان مجمع ذاکران و مداحان را به سوی فرماندهی جبهه های فرهنگی و مذهبی در کشور سوق دهیم، همانگونه که رهبر معظم انقلاب از جوانان انتظار دارند.

وی گفت: جوانان همانگونه که در ۴۰ سال گذشته در دفاع مقدس و صیانت از آرمانهای انقلاب ایفای نقش کردند و در روزهای اخیر نیز در حوادث و بلایای طبیعی، کمک های مومنانه و مبارزه با کرونا تلاش و همت می کنند، باید خود را برای مسوولیت های مختلف از جمله مداحی و ذاکری در ۴۰ سال آینده آماده کنند.

رییس سازمان بسیج مداحان کشور افزود: استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد به برکت وجود بارگاه مطهر امام هشتم (ع) در حوزه مداحی و ستایشگری اهل بیت (ع) صاحب سبک و دارای سبک های منحصر به فرد است، اساتید بزرگوار، پیرغلامان اندیشمند، صاحب نام و صاحب سبک دارد و جایگاه این استان در بین همه استانهای کشور در این زمینه ممتاز است.

وی ادامه داد: انتظارات مقام معظم رهبری از قشر جوان در بیانیه گام دوم بسیار مهم است و البته فعالیت جوانان رشید این مرز و بوم بویژه نیروی بسیج مخلص و قهرمان در زمینه های مختلف از جمله در طرح های مبارزه با کرونا و طرح شهید سلیمانی بسیار عالی و بی نظیر است.

در این نشست جمعی از مداحان مشهد، اشعار مداحی خود را قرائت کردند و حجت الاسلام محمد حسین رجایی خراسانی در باره مناسبت های ماه رجب سخنرانی کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد سازمان بسیج مستضعفان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا مشهد سازمان بسیج مستضعفان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور سازمان بسیج بسیج مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر 6080804 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟