Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره پرسپولیس به زودی باز می شود.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت.

به گزارش طرفداری؛ ابراهیم شکوری درخصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت:

ما کل مبلغ را به حساب بودیمیر واریز کردیم. حتی سود پولش را نیز پرداخت کردیم و حتی 475 هزار یورو را تاییدیه داده است و 32 هزار یورو را تاییدیه نداده است و تا زمانی که کل مبلغ را تایید نکند، پنجره باز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز با فیفا مکاتبه کردیم و در آخرین نامه ای که فیفا به وکیل بودیمیر زده است، گفته اند که اگر طی 3 روز درخصوص پول بودیمیر، تاییدیه ندهد، فیفا فرض را بر این می گیرد که پرسپولیس تمام پول را پرداخت کرده است و پنجره باز می شود. امیدواریم هرچه سریع تر پنجره باز شود. چون با تمام مشکلات و کمبود ها توانستیم مبلغ را تهیه کنیم و به حساب ایشان واریز کنیم.

ابراهیم شکوری درخصوص وضعیت شهریار مغانلو گفت:

تا زمانی که قطعی نشود، هیچ صحبتی نمی کنم اما با ایشان صحبت های خوبی انجام دادیم و منتظر این هستیم که به ایران بیاید و مذاکره نهایی کنیم و قرارداد ببندیم.

وی درمورد طلب سوشا مکانی گفت:

ما متعجب شدیم از رای سوشا مکانی. داریم از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می کنیم و در حال مکاتبه هستیم.

برای ما باعث تعجب است که همین که ما به صدر رسیدیم، این پرونده های عجیب برای پرسپولیس مشکل ساز شده است. جا دارد از بازیکنان سابق پرسپولیس تشکر کنم که مثل خود من طلب دارند از باشگاه مثل نورمحمدی، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده و خیلی های دیگر. ولی خب در این مقطع حساس که پرسپولیس نیاز به کمک دارد، شکایت نکرده اند. این پول حق آن ها است اما این ها دارند به ما کمک می دهند و زمان می دهند و از آن ها تشکر می کنیم.

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی گفت: حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل اقدامی «مشروع» است.

انور ابراهیم افزود: حمله ایران پاسخی به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق بود.

نخست وزیر مالزی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست اقدامات تنش زای خود را متوقف کند.

رئیس جمهور ونزوئلا هم پیشتر حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ مادورو ادامه داد که آمریکا حتماً به آن کشور حمله می کند.

کد خبر 6080178

دیگر خبرها

  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • هشدار صریح رئیسی به اسرائیل
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود