Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@01:10:36 GMT

جدایی ستاره پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۷۶۳

جدایی ستاره پرسپولیس قطعی شد

آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه فصل دیگر این تیم را همراهی نخواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست نتوانست از نظر فنی به پرسپولیس کمک و انتظارات را برآورده کند. از همین رو از مدت‌ها پیش بحث جدایی این بازیکن از پرسپولیس مطرح بود اما هیچ وقت به صورت رسمی این مسئله تایید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که با توجه به اینکه جذب شهریار مغانلو تقریبا قطعی شده و مهدی ترابی به پرسپولیس پیوسته است و محرومیت آل‌کثیر هم تا یک ماه دیگر تمام می‌شود، جدایی آرمان رمضانی از جمع سرخپوشان قطعی است.

با توجه به این که رمضانی چند هفته گذشته را هم به علت مشکوک بودن به ابتلا به کرونا از دست داد و در تمرینات پرسپولیس حضور فعالی نداشت کادر فنی این تیم حالا دیگر روی بازیکن حساب نمی‌کند.

تا پیش از اینکه رمضانی از پرسپولیس جدا شود این تیم فقط می‌توانست یک سهمیه بزرگسال جذب کند اما با جدایی رمضانی پرسپولیسی‌ها می‌توانند دو سهمیه بزرگسال جذب کنند تا مشکلی برای خرید شهریار مغانلو و یک مدافع در میان نباشد.

به احتمال فراوان از بین علی نعمتی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علیرضا آرتا یک مدافع به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می شود که شانس نعمتی و فرجی از ابراهیمی و آرتا بیشتر است.

به احتمال فراوان رمضانی راهی نساجی یا مس رفسنجان خواهد شد. تا کنون سعید حسین پور و آریا برزگر از پرسپولیس جدا شده و به ماشین سازی تبریز پیوسته‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس آرمان رمضانی آرمان رمضانی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روزهای نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از تبریز مواجه شده است. با توجه به اینکه قرارداد او با سرخ‌پوشان در پایان فصل به پایان خواهد رسید، این احتمال وجود دارد که این مدافع ملی‌پوش در فصل بعد از جمع سرخ‌پوشان جدا و راهی تبریز شود.

انتظار می‌رود که باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از جدایی این مهره‌ کلیدی هرچه زودتر شرایط را برای تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی آغاز کند. البته گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن را از سال گذشته و همچنین فصل جاری پرداخت نکرده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!