Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتشار برخی تصاویر جدید ماهواره‌ای، جزئیات پایگاه مشترک نظامی امارات و رژیم صهیونیستی در جزیره میون یمن در نزدیکی تنگه باب‌المندب افشا شد.

به گزارش برنا، شامگاه چهارشنبه تصاویر ماهواره‎ای جدیدی از پایگاه مشترک نظامی امارات و رژیم صهیونیستی در جزیره میون یمن، منتشر شده که از مساحت بالا و گستردگی این پایگاه حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار این تصاویر همچنین مشخص شد که امارات و رژیم صهیونیستی یک فرودگاه برای استفاده جنگنده‌ها و پرنده‌های نظامی به همراه برخی اماکن و تاسیسات نظامی دیگر ایجاد کرده‌اند.

نظامیان اماراتی در راستای استمرار تجاوزات علیه یمن، دو هفته پیش (اواسط فوریه) پایگاه نظامی خود را از اریتره به جزیره میون یمن در جنوب دریای سرخ منتقل کردند.

در پی این رخداد مشخص شد که چند زیردریایی و ناوچه موشکی ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای حمایت از نظامیان اماراتی در تنگه باب المندب مستقر شده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فرودگاه یمن باب المندب رژیم صهیونیستی ماهواره یمن امارات امارات و رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر صهیونیست:در غزه گرفتار شدیم/جایگزینی برای حماس وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد.

بن یشای گفت ما در غزه گرفتار شدیم و همه تلاش‌ها برای آزادی اسرای اسرائیلی بی‌فایده بوده است.

وی همچنین تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

از سوی دیگر، هیلل بیتون روزن خبرنگار نظامی شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش این رژیم، گفت: رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش نباید استعفا می‌داد، او باید همراه همه کسانی که در هفتم اکتبر اوضاع را رصد و پیگیری می‌کردند، محاکمه شود!

کد خبر 6085730 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • در غزه گرفتار شدیم | جایگزینی برای حماس وجود ندارد
  • تحلیلگر صهیونیست:در غزه گرفتار شدیم/جایگزینی برای حماس وجود ندارد
  • مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد