Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:42:04 GMT

نقشه مرد تعمیرکار برای سرقت از خانه مشتری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۲۷۸

به گزارش خبرنگار ما چند روز قبل پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد. مال‌باخته در تحقیقات مقدماتی اظهار کرد: چهاردهم بهمن‌ برای مسافرت از منزل خارج شدم و روز بعد همسایه‌ها تماس گرفتند و خبر دادند در خانه باز و قفل تخریب شده است. پس از حضور مأموران کلانتری و فرزندم در خانه معلوم شد سارق یا سارقان با شکستن قفل در وارد منزل شده و با تخریب گاوصندوق، اموالی از قبیل طلا، مدارک شناسایی، ساعت مچی مردانه و زنانه، دو قبضه سلاح شکاری لوله‌بلند و یک قبضه هفت‌تیر بادی به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل برای کشف ردپای سارقان راهی محل وقوع جرم شدند و با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته جوانی حدودا 30‌ساله را با لباس فرم شرکت خدمات الکتریکی دیدند که با دردست‌داشتن کیف‌های اسلحه سرقتی از منزل شاکی خارج شد. با بررسی سایر دوربین‌های اطراف محل سرقت مشخص شد دو نفر دیگر با همین لباس فرم در همان اطراف در رفت‌وآمد بودند و هر سه نفر بعد از سرقت سوار بر اتومبیل پراید از محل متواری شدند.
کارآگاهان با توجه به استفاده سارقان از لباس متحدالشکل شرکت خدمات الکتریکی پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی کارآگاهان به دفتر مرکزی این شرکت رفتند و درحالی‌که تصویر متهمان را در اختیار داشتند، با همکاری حراست شرکت به جست‌وجو پرداختند. در این مرحله از تحقیقات مشخص شد عکس به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته با یکی از تکنیسین‌های شرکت به اسم مسعود که در یکی از شعب مشغول به کار است، مشابهت دارد. این سارق در یک عملیات پلیسی در منزل خود دستگیر شد. او به سرقت اعتراف کرد و اظهار کرد: مدتی پیش برای تعمیر تلویزیون شاکی به منزل او رفتم و تفنگ‌های نصب‌شده روی دیوار و وضعیت مالی او من را به طمع انداخت و نقشه سرقت را کشیدم و در حین تعمیر تلویزیون شاکی متوجه شدم قرار است به سفر بروند، در نتیجه چند روز بعد نقشه خود را عملی کردم. سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح مسعود به سرقت، متهم با صدور قرار تأمین مناسب توسط بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران برای تحمل کیفر به زندان معرفی و اعزام شد.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدتی قبل همسایه های این منزل مسکونی از شدت بوی تعفن و آلودگی های ایجاد شده به دلیل تجمع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی، اعتراض خود را به شهرداری اعلام و درخواست رسیدگی به این موضوع را داشتند که با دستور دادستان این موضوع پیگیری و مشخص شد میلیاردری که مشکل روانی دارد و یکی از زباله گردهای بجنورد به حساب می‌آید، این زباله ها را جمع کرده و بدون فروش آن ها، در میان آن ها زندگی می کند!

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد اظهار کرد: زمانی که با دستور دادستانی به محل مورد نظر رفتیم، با انبوهی از زباله ها روبه رو شدیم که جمع آوری این میزان زباله آن هم در منزل و محل زندگی با هیچ عقل و منطقی همخوانی ندارد.

مجید شادکام، ملک مورد نظر را یک منزل کلنگی اعلام کرد و افزود: تمام نقاط این ملک مخروبه، مملو از زباله بود. هم حیاط هم اتاق ها. این فرد نیز در میان همین زباله ها زندگی می کرد و به نظر می رسد جمع آوری این زباله ها به دلیل مشکلات روانی انجام می گرفته است.

وی گفت: همه نوع زباله در این ملک پیدا شد اما نمی توان آن را یک ضایعاتی غیر مجاز قلمداد کرد. چراکه صاحب این زباله ها که صاحب این ملک مسکونی ارزشمند در یکی از کوچه های مرکز شهر بجنورد است، هیچ زباله ای را تفکیک نکرده و به فروش نرسانده و در کنار آن ها در اتاق و منزلش زندگی می کرد!

وی اعلام کرد: در میان این زباله ها، لاشه گربه و سگ هم پیدا شده و حتی صاحب آن ها اقدام به خریداری کتاب برای قراردادن آن ها در میان زباله ها نیز کرده است!

شادکام با اشاره به اینکه شهرداری به دستور دادستانی درحال تخلیه زباله های این ملک میلیاردی است، ادامه داد: حجم زباله ها به قدری زیاد است که ۸۰ سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابجا کرده اما هنوز تمام نشده و پیش بینی می کنیم ۱۰ سرویس خاور دیگر مورد نیاز است تا بتوانیم تخلیه آن ها را به اتمام برسانیم که به دلیل کوچک بودن محل ورود و خروج با دشواری های خاص خودش همراه است.

وی با بیان اینکه شاهد چیزهای عجیبی در این اتفاق بودیم، گفت: این فرد از اعضای یکی از خانواده های صاحب نام بجنورد است که اتفاقا تعدادی از آن ها در خارج از کشور سکونت دارند و درحال حاضر سرپرستی ندارد به همین دلیل به گرمخانه شهرداری بجنورد منتقل شده و پس از بررسی وضعیت وی در ستاد ساماندهی متکدیان، تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد همچنین بیان کرد: حدود دوسال پیش نیز همسایه های این فرد، شکایت مشابهی را نسبت به این موضوع داشتند که در آن زمان به این موضوع رسیدگی کردیم؛ اما حجم زباله ها در آن زمان بسیار کمتر از امسال بود و گمان می‌کردیم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

کد خبر 846333 منبع: ایسنا برچسب‌ها زباله خبر مهم مشهد استان خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان