Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم کریستال پالاس پذیرای تیم منچستر یونایتد بود که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه تغییری در جایگاه ۲ تیم در جدول رده بندی ایجاد نشد. منچستریونایتد از ۲۷ بازی صاحب ۵۱ امتیاز شد و رتبه دوم خود را حفظ کرد و کریستال پالاس نیز از همین تعداد بازی ۳۴ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ناگلزمن در یک قدمی نیمکت منچستریونایتد آمار جالب "هری کین" در زمان هدایت تاتنهام توسط مورینیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سوپر لیگای ایتالیا و در تلاش برای کسب رتبه پنجمی، تیم ورونا در شب درخشش امین اسماعیل نژاد توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل چیسترنا به برتری برسد.

در این دیدار ورونایی‌ها ست های بازی را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 15 و 27 بر 25 بردند تا به یک برد شیرین دیگر در این مرحله برسند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا در این بازی شب خوبی را سپری کرد و توانست بیست و سه امتیاز برای تیمش کسب کند که شامل هفده حمله، سه دفاع و سه سرویس بود. در تیم چیسترنا نیز تئو فاوره قطر پاسور فرانسوی دوازده امتیاز کسب کرد.

شاگردان رادوستین استوییچف به دنبال کسب رتبه پنجم و حضور در کاپ اروپا هستند.

دیگر خبرها

  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ