Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@07:35:26 GMT

معاون وزیر صمت: قیمت‌ها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۸۹۴

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد" گفت: با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاط قیمت نگرانی نداشته باشند.

عباس تابش  با بیان اینکه "کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تأمین شده است" اظهار داشت: اکنون کالاهای اساسی و شب عید مردم از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، شکر  و دیگر کالاهای اساسی در بازار به وفور یافت می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندکان و مصرف کنندگان از ترخیص کالاهای وارداتی از گمرکات خبر داد و بیان کرد: در یک ماه گذشته افزون‌بر 4 میلیون تن کالای اساسی از گمرکات ترخیص شده و ترخیص این کالاها ادامه دارد.

معاون وزیر صمت با تاکید بر تامین گوشت مرغ خاطر نشان کرد: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی موظف است در  2 ماه آخر سال ماهانه 130 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های سراسر کشور داشته باشد که پس از تولید به بازار عرضه می‌شود.

تابش بابیان اینکه "التهاب قیمت گوشت مرغ در بازار به‌زودی برطرف می‌شود" افزود: ذخیره استراتژیک گوشت سفید و قرمز به اندازه کافی موجود است و نگرانی وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه "بازرسی و نظارت در قالب گشت‌های مشترک  در بازار و بررسی قیمت‌ها افزایش یافته است" تاکید کرد: در این راستا تعزیرات حکومتی با افزایش شعب نسبت به تسریع در رسیدگی پرونده‌های تخلف در بازار و اصناف اقدام می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد" گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندکان و مصرف کنندگان بررسی قیمت هیچ کالایی در دستور کار ندارد و با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی،  مردم از لحاظ قیمت نگرانی نداشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تابش قیمت مرغ معاون وزیر صمت قیمت ها معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ایمنی خودرو‌ها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آنها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است