Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «زیرو زیرو» پرتغال در گزارشی به اعلام آخرین وضعیت شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارا پرداخت؛ بازیکنی که حضورش در تیم پرسپولیس ایران قطعی است.

این سایت جزئیات بیشتری از این انتقال منتشر کرده و نوشته است: «شهریار مغانلو از حضور در سانتاکلارا خوشحال و راضی نبود و به همین دلیل بازگشت او به کشور مبدا (ایران) در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد تا پایان فصل به صورت قرضی است و روز دوشنبه این هفته بین سه طرف (پرسپولیس، سانتاکلارا و مغانلو) نهایی شد.»

سایت پرتغالی همچنین اعلام کرد که باشگاه سانتاکلارا در انتقال قرضی مغانلو حساسیت به خرج داده و معتقد است در آینده شرایط موفقیت و همکاری مشترک وجود دارد.

«زیرو زیرو» در بخش دیگری از مطلب خود نوشت: «پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ ایران روی مهاجمی شرط بندی که در پرتغال فقط یک گل در جام حذفی به ثمر رساند.»

به گزارش خبرنگار مهر، مغانلو فصل گذشته در تیم پیکان تهران بازی می‌کرد و موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند. او که همان زمان مورد توجه تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم سانتاکلارا پرتغال برود. با این حال تجربه حضور مغانلو در فوتبال اروپا به مدت نیم فصل موفقیت آمیز نبود.

کد خبر 5161517 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهریار مغانلو تیم فوتبال پرسپولیس سانتاکلارا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی محمود فکری شهاب الدین عزیزی خادم کشتی آزاد کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال تنیس روی میز مهدی طارمی والیبال جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!