Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تعطیلی خوزستان فعلا منتفی است، گفت: تعطیلی دو هفته‌ای برای مرزهای خوزستان داریم اما تعطیلی دو هفته‌ای برای خود خوزستان نداریم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در خصوص دیدار با مقامات کشوری در تهران اظهار کرد: در سفر به تهران با وزیر کشاورزی، وزیر نیرو، وزیر نفت، وزیر کشور و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و جلسه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلساتی نیز با مسئولان صندوق توسعه ملی و دبیر هیات دولت برگزار کردیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در صندوق توسعه ملی امضاء و ابلاغ باقی‌مانده اعتبارات فاضلاب اهواز دریافت شد. پیش از این دستور، از ۵۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده برای فاضلاب اهواز ۱۳ میلیون دلار تخصیص داده شده بود. در هفته گذشته ۷ میلیون دلار ابلاغ شد و اکنون با پرداخت ۳۰ میلیون دلار باقی‌مانده موافقت شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در مجموع حدود یک هزار میلیارد تومان برای فاضلاب اهواز آماده شده است؛ قرارگاه خاتم پیمانکار اجرای این طرح‌ها است و امیدواریم هرچه سریعتر کارها را پیش ببرد.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به دیدار با وزیر نفت گفت: با آقای زنگنه به تفاهم رسیدیم که طرحی از سوی استان خوزستان آماده شود تا وزارت نفت بتواند از طریق دو منبع، حدود ۲ میلیارد دلار کمک بلاعوض برای چهار شاخص اجرای سیستم فاضلاب در شهرهای مختلف، تکمیل پروژه‌های آب شرب، جمع‌آوری آب‌های سطحی و جمع‌آوری سیلاب‌ها، در مدت چند سال به خوزستان اعطا کند.

وی افزود: قرار است استان خوزستان در مدت دو هفته طرح خود را آماده کند تا وزارت نفت از طریق صندوق توسعه ملی و یا در قالب ۲ درصد درآمدهای نفت به عنوان یک لایحه مستقل، این عدد را در سه تا چهار سال به خوزستان کمک کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمک به شهرداری‌ها نیز از وزیر کشور قول مساعدی گرفته شده است. در خصوص پرداخت اعتبارات به آبداران آب و فاضلاب نیز جلساتی داشتیم تا گشایش‌هایی برای آن‌ها انجام شود.

وی در خصوص تعطیلی خوزستان گفت: تعطیلی دو هفته‌ای برای مرزهای خوزستان داریم اما تعطیلی دو هفته‌ای برای خود خوزستان نداریم.

سلیمانی‌دشتکی افزود: در غربالگری که در استان خوزستان انجام می‌شود، متاسفانه روزانه حدود ۲ هزار تست مثبت است که حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از این تعداد بیمار حتما باید بستری شوند و باقی افراد نیز باید در خانه قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: تحویل سومین محموله واکسن روسی به سفارت ایران استاندار اسبق خوزستان بازداشت شد کرونا چطور باعث سکته قلبی می‌شود؟ (فیلم) ابتلای 2 نفر به کرونای انگلیسی در رفسنجان زالی: افزایش مبتلایان زیر ۲۵ سال کرونا در تهران/ ۴۱ درصد قربانیان کرونای بالای ۶۰ سال سن دارند لینک کوتاه: asriran.com/003FGW

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم