Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما امسال این مبلغ به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش یافته است.

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز،  مصطفی سالاری در نشست با شرکای اجتماعی و روسای کانون های بازنشستگان استان ایلام افزود: در مرحله اول متناسب‌سازی حقوق ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در مرداد ماه انجام شد و ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان به این قشر از جمعیت پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی رایزنی ها و اقدامات خوبی انجام گرفته است و امیدواریم طی هفته های آتی اجرا شود.

سالاری بیان داشت: پرداخت بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت‌ها و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقای خدمات جامعه تحت پوشش استفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: سالانه ۲ هزار میلیارد تومان برای ۳۰۰ قلم تجهیزات کمک پزشکی در حوزه درمان برای بیمه شدگان هزینه می شود.

بهزاد علیزاده، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های ارزشمند هستند، یادآور شد: بررسی و رفع مشکلات این افراد، همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی پول نیوز بازنشستگان پرداخت وام مطالبات میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر

وزارت حکومت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد شمار جان‌باختگان سیلاب‌های روزهای اخیر در افغانستان به ۷۰ نفر افزایش یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مسئولان وزارت حکومت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی در دیدار با مسئولان نهادهای زیرمجموعه سازمان ملل اعلام کردند بر اثر سیلاب‌های اخیر، دستکم 70 نفر جان خود را از دست داده و 56 نفر دیگر نیز مصدوم شده‌اند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، این سیلاب‌ها به ساکنان 23 ولایت افغانستان آسیب زده و 600 رأس احشام را تلف و هزار و 235 خانه را تخریب کرده است.

«جانان سایق» سخنگوی این وزارتخانه اوایل هفته جاری اعلام کرد هبود ولایت‌های بادغیس، ارزگان، فراه، قندهار، تخار، زابل، پروان، ننگرهار، هلمند، کابل، خوست، دایکندی، کنر، کاپیسا، پنجشیر، پکتیکا، پکتیا، لوگر، لغمان و هرات شاهد بارش باران و جاری شدن سیلاب‌ در روزهای اخیر بوده‌اند.

شمار جان‌باختگان سیل افغانستان به 40 نفر رسیداعلام آمادگی سازمان ملل برای کمک به آسیب دیدگان سیل در افغانستانسازمان همکاری اسلامی خواستار کمک به آسیب دیدگان سیل در افغانستان شد

وی گفته بوداز آغاز ماه جاری تاکنون با همکاری سازمان‌های ملی و بین المللی برای 22 هزار و 851 خانواده آسیب‌پذیر کمک‌های اضطراری توزیع شده است.

وزارت رسیدگی به حوادث طبیعی افغانستان بار دیگر هشدار داده است براساس اطلاعات هواشناسی، بارندگی‌ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • یافته محققان ژاپنی؛ مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری