Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:24:59 GMT

چرا طارمی نیمکت‌نشین شد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۲۸۸

 تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال برابر براگا با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در تصمیمی عجیب از سوی سرمربی این تیم نیمکت نشین بود و وقتی تیمش دو گل دریافت کرد، در دقیقه ۲۳ برای جبران نتیجه وارد زمین شد؛ هرچند که تلاش طارمی هم ثمری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر طارمی، «زیدو» و «سرجیو اولیویرا» دو بازیکن تاثیرگذار دیگر پورتو هم نیمکت نشین بودند.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در پایان این مسابقه درباره نیمکت نشین کردن طارمی، اولیویرا و زیدو گفت: همیشه مسئولیت ۱۱ بازیکنی که وارد زمین می‌شوند با من است و فکر می‌کنم که بهترین ترکیب است. ما باید جنبه‌های مختلف را بررسی کنیم. باید استراتژی حریف را ببینیم و برای این کار به بازیکنانی نیاز داریم که از نظر جسمی خوب باشند.

وی افزود: زیدو و اولیویرا در این مسابقه زمان کمتری برای بازی داشتند اما این نمی‌تواند بهانه باشد. هر بازیکنی که در پورتو بازی می‌کند، باید برای نیم ساعت هم آماده باشد.

سرمربی پورتو خاطرنشان کرد: گاهی اوقات من را به دلیل تعویض‌های دیرهنگام سرزنش می‌کنند. با توجه به استراتژی مسابقه تعویض‌ها را انجام می‌دهم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی 85 دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در 2 بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

پورتو با این برد 62 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898068

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند