Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:26:19 GMT

حمله انصارالله به پایگاه ملک خالد و آرامکو عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۴۰۹

حمله انصارالله به پایگاه ملک خالد و آرامکو عربستان

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان پهپادی نیروهای انصار الله یمن امروز (پنجشنبه) هدف مهمی در پایگاه «ملک خالد» در «خمیس مشیط» و آرامکو عربستان را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، یگان پهپادی نیروهای انصار الله یمن امروز (پنجشنبه) هدف مهمی را در پایگاه «ملک خالد» در «خمیس مشیط» عربستان با استفاده از پهپاد «قاصف k۲» هدف قرار داده است و با دقت به هدف اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع همچنین عنوان کرد، این عملیات در واکنش به تشدید تجاوز و تداوم محاصره یمن توسط دشمنان این کشور انجام شده است.

ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان پیشتر مدعی انهدام یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای انصار الله یمن شده بود.

از سوی دیگر، یحیی سریع در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: یگان موشکی یمن صبح امروز (پنجشنبه) به لطف خداوند متعال، شرکت سعودی آرامکو در شهر جده را با موشک بالدار «قدس ۲»هدف قرار داد که دقیقاً به هدف برخورد کرد.

وی همچنین گفت: عملیات مذکور در چارچوب پاسخ طبیعی و قانونی علیه تداوم محاصره و تجاوز علیه ملت عزیز یمن صورت گرفت.

یمن از حدود هفت سال پیش شاهد جنگ و درگیری‌ میان نیروهای جنبش انصارالله و دولت مستعفی یمن است. از مارس سال ۲۰۱۵ نیز ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان وارد مداخله نظامی در این کشور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرامکوی سعودی یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت که آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.   وی گفت که آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.   الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده‌ است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.   رهبر انصارالله همچنین گفت که یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.   وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • یک شهید و ۸ مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد الشعبی عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق