Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، ورا ووت پونگ پرا پاپانت سفیر تایلند در ایران در دیدار با علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ تهران خواستار جانمایی و برنامه‌ریزی اجرایی برای احداث باغ تایلندی در تهران به نشانه دوستی دو کشور شد.

سفیر تایلند در ایران، ماه گذشته در دیدار با پیروز حناچی شهردار تهران، عنوان کرده بود که با توجه به بیش از ۶۵ سال روابط ایران و تایلند، با اختصاص فضایی برای ساخت باغ تایلندی به نشانه دوستی، تایلند را در ساخت این باغ در پایتخت یاری دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر حناچی شهردار تهران نیز با این پیشنهاد موافقت کرده است.

سفیر تایلند در ایران همچنین در دیدار با شهردار منطقه ۱۲ تهران به مذاکره با شهردار قلب تهران درباره توسعه ساختمان سفارتخانه تایلند پرداخت.

کد خبر 588684 برچسب‌ها ایران و تایلند منطقه ۱۲ شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و تایلند منطقه ۱۲ شهرداری تهران سفیر تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان

در دیدار سفیر ایران در ترکیه و امیرعبداللهیان، مناسبات دوجانبه و اقدامات سفارت و کنسولگری‌های ایران در ترکیه بررسی و گفتگو شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در دیدار "محمدحسن حبیب اله زاده" سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران ‌و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارایه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و‌ جمهوری ترکیه و همکاری‌های دو‌جانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه هایی لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه کرد.

سفیر ایران در ترکیه: بزودی یک دروازه جدید مرزی افتتاح می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • جشن آب یا سال نو تایلندی / ببینید فقط از یک مراسم آب پاشی، تایلند چقدر درآمد داشته‌است (فیلم)
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • ۸ عکس از اولین روز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران