Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان در حال جمع کردن رای برای کاندیدای پرحاشیه و خاص فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری است.

خبرگزاری میزان - انتخابات فدراسیون اتومبلرانی و موتورسواری در شرایطی روز شانزدهم اسفند برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد این انتخابات با حواشی و چالش‌های زیادی همراه باشد. در چند روز اخیر یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای هیئت‌های استانی تماس‌هایی داشته و از آنها خواسته به یکی از کاندیداهای فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌ علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در صحبت‌هایی که چند روز پیش داشت عنوان کرد که رقابت نزدیکی بین کاندیداهای فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خواهد بود. با توجه به این اظهارنظر به نظر می‌رسد علی‌نژاد از اتفاقاتی که پیرامون انتخابات این فدراسیون رخ داده  بی خبر است؛ اما حالا که این موضوع مشخص شده  می‌توان امیدوار بود که وی اجازه ندهد فضای انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ناسالم باشد و جلوی اقدامات این معاون وزارت ورزش را بگیرد.

نکته جالب اینکه کاندیدایی مورد حمایت معاون وزارت ورزش قرار گرفته که در طول چند ماه گذشته شائبه‌هایی در خصوص فعالیت‌هایش ایجاد شده بود. حال باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و این کاندیدای پرحاشیه می‌تواند با حمایت معاون وزارت ورزش، ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را بر عهده بگیرد یا خیر.

 

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: وزارت ورزش دیگر پاسخگوی اقدامات فدراسیون فوتبال نیست

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری معاون وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پدیده ایرانی می تواند قهرمان المپیک شود

به گزارش "ورزش سه"، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز ایران که درحال حاضر در صدر رنکینگ بهترین پینگ‌پنگ‌بازان زیر ۱۹ ساله جهان قرار دارد امروز با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد‌.

کیومرث هاشمی در این جلسه عنوان کرد: یکی از رسالت‌های ما توجه به استعدادهایی است که در کشور وجود دارد و نیاز است که این توجهات استمرار داشته باشد که بتوانیم ثمره آن را در بازی‌های آسیایی و المپیک ببینیم. به دنبال این هستیم که در رشته‌هایی مثل پینگ‌پنگ که ظرفیت بسیار خوبی داریم در المپیک مدال‌آوری داشته باشیم. نباید در المپیک تنها به چند رشته خاص بسنده کنیم. بنیامین یک استعداد خدادادی است که با همت خانواده و حمایت‌های فدراسیون توانسته موفقیت‌های خوبی را رقم بزند و ما نیز حمایت خواهیم کرد که این موفقیت‌ها در المپیک خود را نشان دهد.

وزیر ورزش با اشاره به توجه وزارت ورزش برای حمایت از استعدادها گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که از سوی فدراسیون صورت خواهد گرفت. این کار را به شکل گسترده‌تر IOC انجام می‌دهد و ما نیز در اشل پایین‌تر به دنبال این هستیم که توسط صندوق قهرمانان این کار را انجام دهیم. همه حمایت ها فقط پولی نیست و حمایت‌های معنوی نیز بسیار تاثیرگذار است و اینکه ورزشکاران را ترغیب کنیم. پشتکار رمز موفقیت هر انسانی است و یقین داریم که با پشتکار و هدفی که بنیامین فرجی دارد قطعا می‌تواند به مدال طلای المپیک برسد.

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • این پدیده ایرانی می تواند قهرمان المپیک شود
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن