Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و جذب شهریار مغانلو توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار کرد:

آنچه که در پنجره نقل و انتقالاتی بین المللی پرسپولیس وجود دارد این است که کل مبلغ بدهی خود را به حساب بودیمیر پرداخت کرده ایم و حتی سود پول هم به حساب او واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودیمیر پرداخت مبلغ ۴۷۵ میلیون یورو را تایید کرده است اما هنوز ۳۲ هزار یورو را تاییدیه نکرده است. تا زمانی که این بازیکن کل مبلغ را تایید نکند، فیفا پنجره نقل و انتقالاتی ما را باز نمی‌کند.

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت جذب شهریار مغانلو بیان کرد:

ما درباره این بازیکن تا زمانی که انتقال او قطعی نشود صحبت نمی‌کنیم. البته ما با مغانلو صحبت‌های خوبی کرده ایم. او قرار است که به تهران بیاید. بعد از آن با شهریار صحبت می‌کنیم. مغانلو باید تست کرونا بدهد و بعد به ایران باز گردد تا ما بتوانیم با این بازیکن قرارداد منعقد کنیم.

فیفا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز می کند
ابراهیم شکوری ادامه داد:

طی یک هفته گذشته با فیفا مکاتباتی داشتیم و درخواست کردیم پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود. فیفا در آخرین اقدام نامه‌ای به وکیل بودیمیر ارسال کرد. فیفا اعلام کرده است که در صورتی که وکیل بودیمیر طی ۳ روز اعلام نکند که پول را دریافت کرده در آن صورت این نهاد اجرایی بنا را بر این می‌گذارد که بودیمیر پول را کمال دریافت کرده است و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز می‌کند.

ما با تمام کمبودهای اقتصادی طلب بودیمیر را پرداخت کردیم
ابراهیم شکوری درباره علت تاخیر پاسخگویی وکیل بودیمیر گفت:

گویا در گذشته با این وکیل بدرفتاری شده است. امیدواریم هر چه سریعتر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود، چرا که با تمام سختی‌ها و کمبودهای اقتصادی توانستیم مطالبات این بازیکن را تامین و به حساب او واریز کنیم، اما بحث‌های بانکی وجود دارد که متاسفانه کار را بسیار سخت کرده است.

او درباره پرونده سوشا مکانی و پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به این دروازه بان گفت:

ما هم از رای صادر شده تعجب کرده ایم. البته ما از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری می‌کنیم. با فدراسیون فوتبال مکاتباتی داشتیم و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

سرازیر شدن پرونده ها به باشگاه پرسپولیس جای تعجب دارد
ابراهیم شکوری درباره اینکه شکایت مکانی و مصلح باعث بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس می‌شود، بیان کرد:

ما تلاش می‌کنیم تا این مشکل رخ ندهد، اما این موضوع جای تعجب دارد که چرا زمانی که پرسپولیس به صدر جدول رسیده و به یک آرامش خوبی دست یافته است، این پرونده‌های عجیب و غریب پشت سرهم روانه باشگاه می‌شوند.

او در پایان گفت:

البته تشکر می‌کنم از بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی و خیلی بازیکنان دیگر که اسم آنها را به یاد نمی‌آورم، اما در این مقطع حساس که پرسپولیس نیاز به کمک دارد فعلا شکایت نکرده و پیگیر پول خود نشده اند. این پول حق این بازیکنان است، اما زمان و فرصت تنفس می‌دهند تا ابتدا پرونده‌های بین المللی را پاک کنیم و بعد سراغ آن‌ها برویم. امیدوارم سایر دوستان هم کمک کنند تا بتوانیم از این مقطع حساس عبور کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ابراهیم شکوری سوشا مکانی ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس سوشا مکانی لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت پرسپولیس: تراکتور یقه استقلال را می‌گیرد

آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس ، درباره پیروزی این تیم مقابل ملوان اظهار داشت: من در همه این مدت نگران تیم ملوان بودم، چون مطمئن بودم این تیم و سرمربی متعصبی که دارد ممکن است مانع حرکت خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر بشود. انصافاً تیم ملوان هم یک فوتبال فوق العاده را به نمایش گذاشت و اگر فشار بیش از حد تیم پرسپولیس نبود هیچ تیمی نمی‌توانست به آن‌ها گل بزند. این پرسپولیس واقعاً راه افتاده و از خط دفاع تا نوک حمله تمام نفراتش مثل ساعت سوئیسی کار می‌کنند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره حضور دروازه‌بان جوان این تیم درون دروازه سرخپوشان خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پرسپولیس یک دروازه‌بان خوب پشت سر بیرانوند داشت وگرنه در روز‌های حساس این چنینی ممکن بود به مشکل بر بخوریم. رفیعی آینده‌دار است و ثابت کرده به غیر از برخی اوقات که در کارش عجله می‌کند در سایر موارد با تجربه عمل کرده و واکنش‌هایش خیلی خوب است.

کرمانی مقدم درباره خط حمله پرسپولیس گفت: این خط حمله همان خط حمله‌ای است که تیم پرسپولیس نیاز دارد. از وقتی آل کثیر برگشته و این بازیکن ازبکستانی (اورونوف) به جمع نفرات تیم اضافه شده تیم راه افتاده و موتور مهدی ترابی هم روشن شده است. وقتی پرسپولیس از وسط زمین به سمت دروازه حریف حمله می‌کند هیچ چیزی جلودارش نیست. عالیشاه هم با این سن و سال مثل جوان ۲۴ ساله می‌جنگد و فوق العاده است. واقعاً تیم ملوان دفاع خیلی خوبی داشت که توانست فقط یک گل از این بچه‌ها بخورد. اگر با همین دست فرمان جلو برویم و از همه رقبا سه امتیاز بگیریم قطعاً می‌توانیم استقلال را سر پیچ بگیریم و از آن‌ها عبور کنیم. منظورم از سر پیچ بازی آن‌ها مقابل تراکتور است.

کرمانی مقدم با اشاره به شکست تراکتور مقابل ذوب آهن تاکید کرد: تیم ذوب آهن تحت تاثیر استعفای هفته گذشته سرمربی‌اش با یک شرایط روحی روانی فوق العاده در تبریز به میدان رفت که توانست ۴ گل بزند وگرنه این تراکتوری که من در هفته‌های گذشته بازی‌اش را دیده‌ام تیمی نیست که به استقلال باج بدهد و مطمئن باشید استقلال جلوی تراکتور شکست می‌خورد. بازی در تبریز برای استقلال آسان نیست و آنجاست که به زمین سفت می‌خورد. تیم نکونام امتیاز می‌گیرد، اما امتیاز گرفتن‌هایش فقط با دفاع کردن و این قبیل کارهاست. در واقع تنها تیمی که امروز در لیگ فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است که یک بازی تمام عیار را به نمایش می‌گذارد. استقلال فقط می‌رود تا به هر شکلی شده برنده شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: با توجه به شوک جدایی یحیی گل محمدی و حضور اوسمار ویرا به شدت به این پرسپولیس امیدوار شدم تا دوباره مثل فصل قبل در هفته‌های آخر عنوان قهرمانی را از آن خودش کند و ثابت کند که شایسته‌ترین تیم برای کسب این مقام است. من خودم روز اول فکر می‌کردم ویرا نمی‌تواند تیم را جمع و جور کند، اما حالا به این تیم به شدت امیدوار شدم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • پیشکسوت پرسپولیس: تراکتور یقه استقلال را می‌گیرد