Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز که با کمبود نفرات دست‌وپنجه نرم می‌کند، برابر ساکرامنتو کینگز تن به شکست داد.

لس آنجلس لیکرز بدون آنتونی دیویس به مشکل خورده بود و بدیهی است که با غیبت لبران جیمز هم این مشکلات بیشتر می‌شود.

طرفداری - صبح امروز ساکرامنتو کینگز موفق شد در ورزشگاه خانگی خود یعنی سالن گلدن وان سنتر، دومین پیروزی در 12 بازی اخیر خود را برابر مدافع عنوان قهرمانی کسب کند و با نتیجه 123-120 لس آنجلس لیکرز را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکرامنتو در این مسابقه از نبود لبران جیمز و آنتونی دیویس نهایت استفاده را برد. بادی هیلد که وضعیتش پیش از بازی مشخص نبود و از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت بود تصمیم گرفت در این مسابقه به میدان برود و در نهایت با 29 امتیاز، 6 ریباند و 6 اسیست بهترین بازیکن تیمش شد. همچنین دی آرون فاکس و هریسون بارنز هم به ترتیب با 23 و 20 امتیاز این مسابقه را تمام کردند.

اما در ترکیب لیکرز نیز دنیس شرودر 28 امتیاز داشت، مانترز هرل 26 امتیاز آورد و کایل کوزما هم 25 امتیازی بود اما این آمار برای ثبت نشدن ششمین باخت لیکرز در هشت بازی اخیر کافی نبودند. لبران جیمز به دلیل احساس ناراحتی در مچ پای چپ اولین بازی فصل را از دست داد هرچند انتظار می‌رود او در مسابقه آل استار حاضر باشد. فرنک ووگل علاوه بر آنتونی دیویس، مارک گسول و الکس کروسو را هم در اختیار نداشت.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع ساکرامنتو کینگز 23 40 24 36 123 لس آنجلس لیکرز 31 30 27 32 120 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی

بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی چرا نیمکت نشین شد؟ جواد زرینچه | مخاطب خاص پیام کاپیتان اسبق استقلال کیست؟ دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت سرمربی اودینزه: داور قبل از اعلام پنالتی برای میلان باید سوت پایان بازی را می زد اوله گونار سولسشر: خوب نبودیم و این یک امتیاز را مدیون هندرسون هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساکرامنتو کینگز لس آنجلس لیکرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!

قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا، در اولین بازی خود پس از فتح این رقابت‌ها در حالی که تا یکقدمی شکست رفته بود، در نهایت یک امتیاز دیگر به امتیازاتش اضافه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا یک قدم دیگر به شکست‌ناپذیر ماندن در این رقابت‌ها نزدیک شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته پیش برای اولین بار در تاریخ لورکوزن به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسیدند، در اولین بازی‌شان پس از این اتفاق در سی‌‌امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) از ساعت 19 میهمان دورتموند بودند و این بازی را که تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده‌اش باخته بودند با تساوی یک - یک به پایان رساندند.

در این مسابقه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 81 گل نخست را برای دورتموند به ثمر رساند، اما با وجود فرصت کم باقیمانده برای جبران گل خورده، لورکوزن تن به شکست نداد و در دقیقه 8+90 توسط جوزپ استانیشیچ دروازه زردپوشان وستفالن را باز کرد تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در تمامی رقابت‌های این فصل همچنان ادامه داشته باشد. در سمت مقابل اما دورتموند با از دست دادن دو امتیاز این بازی، از آخرین سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان فصل آینده دو امتیاز فاصله گرفت.

با این نتیجه لورکوزن 80 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ به 14 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که اشتوتگارت با 63 امتیاز در رده سوم، لایپزیگ با 59 امتیاز در رده چهارم و دورتموند با 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب فرایبورگ به مصاف ماینتس رفته است.

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت