Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@19:02:20 GMT

اخذ مجوز سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۸۴۵

اخذ مجوز سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک

کلانتری از اخذ مجوز سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حسین کلانتری» در جمع خبرنگاران گفت: سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک، با پیگیری های لازم و به منظور ارتقاء فعالیت های فناورانه، نوآورانه و دانش بنیان حوزه سلامت کار مجوز رسمی جهت راه اندازی را از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به اینکه مجوز سرای نوآوری سلامت کار با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های کارآفرینانه و نوآورانه در حوزه سلامت کار اخذ شده است، افزود: فرهنگ سازی در بین دانش آموختگان و دانشجویان برای ورود به عرصه فعالیت های فناورانه در زمینه سلامت کار از طریق برگزاری رویداد ها، تورهای صنعتی و ...، طراحی پروژه های فناوری در حوزه سلامت کار، اجرای پروژه فناوری در حوزه سلامت کار و دستیابی به بازارهای مناسب برای فروش محصولات فناوری از دیگر اهداف اخد مجوز کار سرای سلامت کار بوده است.

 

وی افزود: استان مرکزی چهارمین استان صنعتی کشور است و نیازهای فناورانه در این استان در خصوص سلامت کار، ابزارهای توانبخشی، فناوری های کاهنده مخاطرات، روش های افزایش ایمنی و بهینه سازی شرایط کار، استفاده از فناوری در مدیریت و کنترل سلامت کارکنان و ... وجود دارد.

 

این مقام مسئول به ماموریت سرای نو آوری سلامت کار دانشگاه آزاداسلامی اراک اشاره کرد و ادامه داد: سرای نوآوری سلامت کار برای توسعه فناوری و حمایت از فناوران فعال در حیطه سلامت کارکنان ایجاد شده است تا با جهت‌گیری فناورانه و به کارگیری سرمایه انسانی خلاق و نوآور دانشگاهی و صنعتی باعث خلق ارزش، ثروت، افزایش رفاه و ایمنی فضای کار در جامعه گردد .

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با بیان اینکه  16 سرای فناوری و نوآوری در واحدهای دانشگاهی استان تعریف شده است، گفت: از این تعداد ۶ سرای نوآوری در واحد اراک و مابقی در واحدهای دانشگاهی شهرستان های استان در دست بررسی و اقدام می باشد .

 

کلانتری با بیان اینکه در بازار فناوری ونوآوری شهید قاسم سلیمانی واحد اراک ۶ سرا تعریف شده است، بیان کرد: تا کنون سرای نوآوری تکنولوژی نساجی و سرای نوآوری سلامت کار مجوز های لازم را اخذ کردند و بسترهای لازم جهت ایجاد سرا های صنایع خلاق فرهنگی و هنری ،صنایع شیمیایی و فلزی، محصولات زراعی و باغی و سرای فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم شده است و به تدریج در مرحله اخذ مجوز می باشد.

 

وی همچنین با بیان اینکه از 10سرای تعریف شده برای واحدهای استان نیز سرای نوآوری انار در واحد ساوه و سرای ماشین آلات کشاورزی در واحد خمین در مرحله اخذ مجوز هستند، ادامه داد: پیگیری های لازم برای سرای نوآوری سنگ های تزئینی و نمای واحد محلات و سرای نوآوری الیاف و عایق های رطوبتی واحد دلیجان از معاونت علمی ریاست جمهوری نیز انجام شده است.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی حوزه سلامت کار سلامت کار واحد اراک اخذ مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه

محمد حاتمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تأکید بر تقویت حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ این دانشگاه در سال جاری با جذب هسته‌های فناور جدید، عقد تفاهم‌نامه با مراکز علمی و تحقیقاتی، شرکت در نمایشگاه‌های معتبر و برگزاری جلسه شورای مرکز رشد حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان واحد تربت‌حیدریه را تقویت خواهد کرد.

وی افزود:‌ پیگیری فعالیت‌ هسته‌های فعال در حال تبدیل به واحد‌های فناور و ترجیحاً رسیدن به محصولات دانش‌بنیان، برگزاری فعالیت‌های فناورانه از برگزاری جشنواره، استارت‌آپ ویکند، ایده آرا و برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مرتبط با شرح وظایف از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه برای تقویت حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان در سال 1403 خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با بیان اینکه ساخت نمونه اولیه دستگاه تشخیص ضخامت گل زعفران در بخش حوزه فناوری از‌جمله فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در سال گذشته بود، عنوان کرد:‌ تعداد هفت هسته فناور با عناوین هسته تریکامد و cpr، الکنو، آماتیس در حوزه پزشکی و توانبخشی، هسته‌های ویرا صنعت فجر طاهر، ایده پردازان پویا و پویش در حوزه غیرپزشکی در واحد تربت‌حیدریه فعالیت دارند.

حاتمی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه فاقد سرای نوآوری است، گفت:‌ برگزاری دوره بازار مالی ارز‌های دیجیتال و فارکس، همکاری با نهاد‌های مرتبط با کارآفرینی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان و شرکت‌های که در زمینه آموزش مهارت‌های مختلف فعالیت دارند با استفاده از امکانات و ظرفیت دانشگاه ازجمله فعالیت‌‌های این واحد دانشگاهی در سال گذشته است.

وی عنوان کرد:‌ برگزاری دوره‌های تخصصی و حمایت مالی، جلسه و ارتباط با شرکت‌های فناور موفق راهکاری برای  توسعه زیست‌بوم فناوری در کشور است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در همین راستا جذب طرح‌ و اختراعات نوآور، حمایت از طرح‌های منتخب و آموزش مسیر صحیح و آسان در رسیدن به محصول در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات دانشگاه، حمایت مالی طبق بخشنامه‌های جاری را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک واحد توزیع آش و حلیم در زاهدان
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • ادامه پیگیری اولویت‌های پنج گانه وزارت علوم در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • هوش مصنوعی چگونه بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد؟
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار