Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری یمنی از فعالیتهای رژیم صهیونیستی و امارات عربی متحده در جزیره «میون» یمن خبر دادند.

خبرگزاری «الصحافه الیمنیه» گزارش داد، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که امارات در جزیره میون، ساختمانهای نظامی و باند فرود برای جنگنده احداث کرده است.

به گزارش این خبرگزاری، این تصاویر همچنین، حجم پایگاه نظامی اماراتی-اسرائیلی را در این جزیره نشان می‌دهد که مشرف بر تنگه باب المندب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات فوریه گذشته، پایگاه نظامی خود را از اریتره به جزیره میون واقع در جنوب دریای سرخ انتقال داد.

امارات از پایگاه خود در اریتره برای انتقال تجهیزات نظامی سنگین و نظامیان سودانی برای جنگ علیه ملت یمن استفاده می‌کرد.

این در حالی است که قبایل یمن بارها هشدار داده‌اند که امارات در تلاش است پای رژیم صهیونیستی را به جزیره «سقطری» یمن نیز باز کند؛ جزیره‌ای که در اقیانوس هند و در سواحل جنوبی یمن واقع شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات رژیم صهیونیستی جزیره میون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در چشم رژیم صهیونیستی | هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در واکنش به حملات شب گذشته علیه رژیم صهونیستی در گفت‌وگویی اعلام کرد: نیروهای مسلح ایران با محاسبات دقیق و استفاده از پهپاد و موشک‌های هدایت‌شونده دقیق، پایگاه نظامی که هواپیماهای اف ۳۵ در اختیار رژیم صهیونیستی در آنجا نگهداری می‌شود و عملیات علیه ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با استفاده از این پایگاه نظامی انجام شد، مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: هم‌چنین در نقطه دیگری عملیاتی انجام شد که به واقع مرکز اطلاعاتی و چشم رژیم صهیونیسیتی برای هدایت تمام عملیات‌های ۶ ماه گذشته و عملیات اخیر بر روی سفارت ایران در دمشق بود.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه رژیم صهیونیستی به این معناست که ما هیچ هدف غیرنظامی در پاسخ خود تعریف نکردیم و نیروهای ما مکان اقتصادی و جمعیتی را هدف قرار ندادند و حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات این رژیم علیه سفارت ایران بود، دقت لازم برای برخورد و پاسخ مورد توجه قرار گرفت.

کد خبر 844351 منبع: ایسنا برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
  • نگاهی به تاریخچه و اهمیت پایگاه هوایی نواتیم/ حمله مشترک عماد و خیبرشکن به خانه اف۳۵ های اسرائیلی +نقشه و فیلم
  • عملیات در چشم رژیم صهیونیستی | هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم
  • ببینید | ارتش اسرائیل: ایران پایگاه نواتیم را هدف قرار داد
  • پاسخ نظامی ایران هزینه یک میلیارد دلاری روی دست تل‌آویو گذاشت
  • موشک‌های سپاه به این پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد
  • موشک‌های سپاه به این پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد +عکس
  • هدف حملات ایران کدام پایگاه اسرائیل است؟
  • ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: دنبال اجتناب از جنگ هستیم
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!