Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@05:26:03 GMT

خرید و فروش برند آماده با هانا ثبت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۵۲۱

خرید و فروش برند آماده با هانا ثبت

برندها می‌توانند یکی از بهترین دلایل شناخت شرکت‌ها باشند. امروزه برندهای محبوب مختلفی وجود دارند که حتی با شنیدن نام آنها متوجه اعتباری که کسب کرده‌اند خواهیم شد. در واقع وجود برند برای یک شرکت می‌تواند برگ برنده‌ای باشد که دیگر شرکت‌هایی که قید آن را زده‌اند از آن بی‌نصیب خواهند بود.

اما پروسه‌ی انتخاب برند و به ثبت رساندن آن؛ با توجه به روال کارهای اداری زیادی که در پیش خواهد داشت، ممکن است مدیران کسب و کارها را نگران کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که راه‌حل دیگری نیز برای برخورداری از یک برند مناسب نیز وجود دارد و آن چیزی نیست جز استفاده کردن از یک برند آماده که ما در این مطلب قصد داریم توضیحات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

تفاوت استفاده از برند آماده با ثبت یک برند جدید

خرید برند آماده با به ثبت رساندن یک برند جدید یک تفاوت عمده دارد که شاید همین یک تفاوت باعث شود که مدیران کسب و کارها به سراغ خرید برند آماده بروند. این تفاوت مهم در زمان خلاصه می‌شود. در واقع وقتی که تصمیم گرفته شود تا یک برند جدید به ثبت برسد، باید مراحل اداری آن طی شود که طبیعتاً بسیار وقت‌گیر خواهد بود. در بعضی از موارد اشکالاتی در مراحل ثبت برند رخ می‌دهد که انجام پروسه‌ی ثبت برند را طولانی‌تر نیز می‌کند.

در مقابل خرید برند آماده به هیچ عنوان به این صورت نیست و حتی ممکن است در عرض 24 ساعت روند کارهای اداری آن به اتمام برسد. به طور کلی می‌توان گفت که از لحاظ حفظ زمان که می‌توان آن را به انجام کارهای دیگر و با اهمیت شرکت اختصاص داد انتخاب روش خرید برند برای مدیران شرکت بصرفه‌تر باشد.

ویژگی‌های بکارگیری از برند آماده

علاوه بر حفظ زمان که به آن اشاره کردیم، خرید برند آماده می‌تواند مزیت‌های دیگری نیز داشته باشد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

- برای به ثبت رساندن برند جدید احتیاج به ارائه مدارکی مانند جواز کسب است. گاهاً نیز تسلیم کارت بازرگانی نیز الزامی خواهد بود. این در حالی است که برای خرید برند آماده نیازی به چنین کارهایی نیست.

- لازم به ذکر است که خرید و فروش برندهای آماده منع قانونی نداشته و تمامی مدیران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به این کار کنند. ناگفته نماند حتی اگر برندی را خریداری می‌کنید، اختیار فروش آن را نیز خواهید داشت (حتی بلافاصه).

- خرید برندهای آماده می‌تواند رشد سریع‌تر شرکت‌ها را حداقل از نظر میزان اعتبار یا محبوبیت به دنبال داشته باشد اما برای جا انداختن یک برند جدید باید تلاش‌های زیادی از جمله تبلیغات و ارائه خدمات نوین در نظر گرفت.

- یکی از مشکلات انتخاب برند جدید این است که احتمال اینکه از قبل مشابه آن به ثبت رسیده باشد وجود دارد و این موضوع سبب می‌شود تا در ثبت برند جدید (با نام و شکل و شمایل دیگر) وقفه‌ای طولانی ایجاد شود.

عوامل موثر بر قیمت فروش یک برند آماده

فروش برند از یک قیمت مختص به خود برخوردار است و دقیقاً نمی‌توان رنج قیمتی برای این‌گونه خریدها در نظر گرفت. با این حال موارد زیر در قیمت‌گذاری برند‌های آماده موثر هستند:

- یک برند هر چه از زیبایی بیشتری برخوردار باشد به طور حتم گرانقیمت‌تر خواهد بود.

- بعضی از برندهای آماده لاتین هستند که مسلماً قیمت آنها بیشتر خواهد بود. البته اکثر برندهای ایرانی به زبان فارسی هستند.

- برندهای آماده‌ای وجود دارند که بهمراه آنها یک دامنه اینترنتی نیز به خریدار واگذار می‌شود. ممکن است این دامنه از ارزش بسیار بالایی نیز برخوردار باشد که طبیعتاً در قیمت‌گذاری برند موثر خواهد بود.

- بعضی از برندها از قبل دارای یک زمینه فعالیت بوده‌اند و حتی در بین مردم نیز شناخته شده هستند. این‌گونه برندهای آماده گران‌تر خواهند بود چرا که در بین مردم به محبوبیت رسیده‌اند.

چگونه می‌توان برند آماده را خریداری کرد

برای اینکه بتوانید یک برند آماده را خریداری کنید، روال کار پیچیده‌ای در انتظارتان نخواهد بود. مراحل انتقال سند برند آماده به شرح زیر است:

در وهله‌ی اول باید یک برند را برگزینید. این کار می‌تواند از لیست سایتی که برای این منظور خدمات می‌دهد، انجام شود. بعد از آنکه برند دلخواه‌تان را انتخاب کرده‌اید باید بلافاصله اقدام به استعلام برند کنید تا از مدت اعتبار آن مطمئن شوید. بعضی از برندها دارای اعتبار نیستند که خرید آنها توصیه نمی‌شود. ناگفته نماند که استعلام برند را باید از اداره مالکیت صنعتی انجام دهید. بعد از استعلام، خریدار و فروشنده باید به دفترخانه رسمی مراجعه کنند. این کار برای تغییر سند مالکیت انجام خواهد شد. بعد از تنظیم سند و امضای قرارداد توسط طرفین مراحل خرید برند آماده به اتمام خواهد رسید. البته در نظر بگیرید که برند خریداری شده باید با عنوان انتقال علامت در روزنامه رسمی کشور نیز به چاپ برسد تا مراحل انتقال سند به طور کامل انجام شده باشد.

گفتنی است چنانچه سایت یا شرکت مناسبی را برای انجام خرید یک برند آماده سراغ ندارید، ما در ادامه به موسسه معتبری اشاره خواهیم کرد که با استفاده از متخصصان زبده خدمات خوبی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

خرید برند آماده از شرکت هانا ثبت

با توجه به مطالب مطرح شده در این مقاله، اگر تصمیم به استفاده از یک برند آماده گرفته‌اید، در ابتدا باید یک شرکت مناسب را برای اینکار در نظر بگیرید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات تیم هانا ثبت است چرا که این شرکت ثبت برند که سال‌هاست در این زمینه به مشتریان خود سرویس می‌دهد به خوبی می‌تواند شما مدیران عزیز را در انتخاب و خرید یک برند آماده راهنمایی کند.

در موسسه هانا ثبت برندهای آماده بسیاری خوبی در نظر گرفته شده که تمامی کارهای ثبت آن نیز از قبل انجام شده است و مدیران کسب و کارها فقط مرحله انتخاب و سند زدن به نام خود را پیش رو خواهند داشت. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه در خصوص نحوه خرید برند آماده سوال یا ابهامی دارید با همکاران ما در شرکت هانا ثبت تماس بگیرید تا در اسرع وقت شما را به صورت کاملاً رایگان مشاوره دهند. راه‌های ارتباطی با تیم تخصصی هانا ثبت در ادامه ذکر شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: هانا ثبت برندهای آماده یک برند جدید ثبت برند هانا ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

شاخص کل بورس روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در نهایت با کاهش ۴۱۸۴ واحدی بر روی کانال ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ را بخوانید.به گزارش نبض بورس، بورس امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ : خبر‌های مهم برای بورس امروز:   صف‌های خرید و فروش در پیش گشایش تعداد نماد‌های در صف خرید: 62 نماد | ارزش صف‌های خرید:  468 میلیارد تومانتعداد نماد‌های در صف فروش: 25 نماد | ارزش صف‌های فروش:  306.7 میلیارد تومان گزارش بازار: شاخص کل امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ 
شاخص کل: 2 میلیون و 261 هزار و 398 واحد | افزایش 11971 واحدی | معادل مثبت 0.53 درصدشاخص کل قیمت وزنی-ارزشی: 471 هزار و 118 واحد | افزایش 2494 واحدی | معادل مثبت 0.53 درصدشاخص کل هم وزن: 770 هزار و 458 واحد | افزایش 2799 واحدی | معادل مثبت 0.36 درصدشاخص قیمت هم وزن: 432 هزار و 889 واحد | افزایش 1573 واحدی | معادل مثبت 0.36 درصد شاخص آزاد شناور: 2 میلیون و 928 هزار و 618 واحد | افزایش 12605 واحدی | معادل مثبت 0.43 درصدشاخص بازار اول: یک میلیون و 759 هزار و 98 واحد | افزایش 1169 واحدی | معادل مثبت 0.07 درصدشاخص بازار دوم: 4 میلیون و 243 هزار و 249 واحد | افزایش 46346 واحدی | معادل مثبت 1.10 درصد شاخص سهامداران خرد امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ 
(شاخص ارزش دارایی سهامداران با دارایی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان)شاخص سهامداران خرد:  135 هزار و  469 واحد | افزایش 1061 واحدی | معادل مثبت 0.79 درصد ارزش و حجم معاملات تعداد معاملات: 415 هزار و 658 نوبت معاملاتیارزش معاملات: 51 هزار و 752 میلیارد ریالحجم معاملات: 14 میلیارد و 631 میلیون برگه اوراق بهادار ارزش دلاری بورس ارزش دلاری بازار: 159 میلیارد دلار نماد‌های تاثیرگذار ۷ نماد تاثیرگذار بر شاخص کل بورس: فارس ، ذوب ، بوعلی ، وامید ، پارس ، نوری ، فملی
صف‌های خرید و فروش تعداد نماد‌های در صف خرید: 71 نماد | ارزش صف‌های خرید: 1566 میلیارد تومان
سنگین‌ترین صفوف خرید: خکاوه ، فنر ، کحافظ
تعداد نماد‌های در صف فروش: 29 نماد | ارزش صف‌های فروش: 1365 میلیارد تومان
سنگین‌ترین صفوف فروش: فنرژی ، خفولا ، کارام
سرانه خرید و فروش بازار سرانه خرید: 22.6 میلیون تومانسرانه فروش: 23 میلیون تومان برترین عرضه و تقاضا ۳ نماد با برترین تقاضا در بورس: خکاوه ، فنر ، نخریس۳ نماد با برترین عرضه در بورس: فنرژی ، خفولا ، کارام
بیشترین و کمترین قیمت ۳ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس: ذوب ، کیمیا ، رکیش
۳ نماد با بیشترین کاهش قیمت در بورس: قمرو ، کسرام ، خلنت
ورود و خروج پول حقیقی: میزان ورود پول حقیقی: 222 میلیارد تومان۳ نماد با بیشترین ورود پول حقیقی: ذوب ، وشهر ، توسن
۳ نماد با بیشترین خروج پول حقیقی: کرومیت ، ثفارس ، خساپا
نقشه بازار امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳      گزارش بازار هر روز راس ساعت ۱۳:۳۰ در نبض بورس منتشر خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳