Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: از جهادیان حوزه های علمیه، دانشگاه ها و بسیجیان سراسر استان تقاضا دارم تا به صورت گسترده در کنار کادر درمان بیمارستان ها حضور یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، حجت الاسلام و المسلمین محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه بازدید از بیمارستان های کرونایی گلستان و امام خمینی (ره) در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی رهیاب ضمن تبریک اعیاد ماه شریف رجب، اظهار داشت: به اتفاق سایر دوستان در بخش های گوناگون این دو بیمارستان از بیماران کرونایی عیادت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عده ای از مردم همچنان شیوع ویروس کرونا را باور ندارند اما باید بدانند که کل جهان در حال حاضر گرفتار این ویروس است و ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست.   حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: در این شرایط استان خوزستان در وضعیت ویژه قرار گرفته است و با ویروس جهش یافته کرونا دست و پنجه نرم می کند؛ از مردم عزیز تقاضا دارم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند.   نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه شهروندان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، اضافه کرد: مردم از حضور در دورهمی های خانوادگی و مراسمات ترحیم و عزاداری پرهیز کنند.   وی ادامه داد: ما باید با کادر درمان و پزشکان تا زمان شکست ویروس کرونا همکاری داشته باشیم. پرستاران جان خود را در این شرایط به خطر انداخته اند و بعضا به کرونا مبتلا شده اند.   حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در کنار رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا‌، دعا را فراموش نکنید، عنوان کرد: دعای صفحه ی هفتم صحیفه سجادیه علاوه بر مجرب بودن، توصیه مقام معظم رهبری است؛ زیارت عاشورا را نیز بخوانید تا خداوند توفیق دهد عالم از شر این ویروس منحوس رهایی یابد.   وی با اشاره به اینکه کادر درمان و پزشکان به صورت شبانه روزی در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند، بیان کرد: از جهادیان حوزه های علمیه، دانشگاه ها و بسیجیان سراسر استان تقاضا دارم تا به صورت گسترده در کنار این عزیزان حضور یابند.   انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام کادر درمان موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان مقدار یک تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز، جمع آوری شد و همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری فیروزه در جایگاه دفن زباله معدوم سازی شد.

محبوبه مهماندوست افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع بیسکویت و کیک، نوشابه و نوشیدنی‌های گازدار، انواع شیرینی، شکلات و تنقلات فاقد مشخصات بهداشتی بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد گفت: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه  تاریخ تولید وانقضا، مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت، آدرس کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده، رعایت شرایط نگه داری بهداشتی را به‌عنوان شش مشخصه اصلی مواد غذایی برشمرد وافزود: مردم هنگام خرید مواد غذایی به این مشخصات دقت کرده و تخلفات احتمالی را به بازرسان شبکه بهداشت و درمان فیروزه و یا به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر