Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سعید شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح'>وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (پنجشنبه) در نشست خبری سیزدهمین جشنواره جوان سرباز با بیان اینکه ما اسناد بالادستی بسیاری درباره تعظیم و تکریم سرباز داریم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقاء شأن و منزلت سربازی در جامعه و ایجاد انگیزه و امید به آینده در کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ما میزبان سیزدهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح هستیم، در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت اقا، اول و آخر و وسط فرمایشاتشان همواره تاکیدات موکد درباره سربازان است.   امیر شعبانیان با بیان اینکه همواره علاوه بر این جشنواره‌ها اقدامات گسترده‌ای برای ارتقاء وضعیت سربازی داریم، اظهار داشت: این جشنواره در ۱۷ اسفندماه با حضور وزیر دفاع، فرماندهان سازمان‌های نیروهای مسلح و سربازان نمونه در تهران و به صورت آنلاین در سراسر کشور برگزار خواهد شد.   معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع ادامه داد: در این جشنواره ۱۲ سرباز ارتش، ۹ سرباز از سپاه، ۱۰ سرباز از نیروی انتظامی، ۲ سرباز از ستادکل نیروهای مسلح و ۴ سرباز از وزارت دفاع بعنوان سرباز نمونه معرفی خواهند شد.   وی با اعلام این خبر که در حاشیه این جشنواره از چند محصول صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی توسط امیر حاتمی رونمایی خواهد شد، گفت: این محصولات در حوزه رزم انفرادی، سلاح انفرادی و سلاح‌های ورزشی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745444

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش | عکس
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم