Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@23:12:49 GMT

مراحل گام به گام دریافت کارت اعتباری سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۵۸۲

مراحل گام به گام دریافت کارت اعتباری سهام عدالت

مشتریانی که بانک ملی ایران به عنوان کارگزار سهام عدالتشان انتخاب کرده اند می‌توانند تا ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت خود را تسهیلات کارت اعتباری (۲ میلیون تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان) درخواست نمایند.

تسهیلات مربوطه براساس اعتبارسنجی انجام شده به مشتریان در قالب کارت اعتباری اعطا می‌گردد.

تمامی مراحل درخواست و دریافت کارت اعتباری از محل سهام عدالت غیر حضوری بوده و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل انجام کار:

۱- مراجعه به یکی از اپلیکیشن‌های ایوا، بله و یا شصت بانک ملی ایران

۲- مراجعه به گزینه نشان بانک در هر کدام از اپلیکیشن‌ها

۳- ورود به گزینه هویت سنجی و انجام مراحل مربوطه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

۴- ورود به نشان اعتباری و درخواست تسهیلات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز بانک ملی خدمات بانکی سهام عدالت کارت اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مهدی رشیدی در جلسه شورای مسکن استان گفت: در نهضت ملی مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات باید کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم چیزی که تا کنون محقق نشده است.
وی در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن برکت بجنورد هم افزود: راه و شهرسازی استان باید در اتمام این پروژه تسریع داشته باشد، چون در گذشته تعلل و کوتاهی صورت گرفته است.
به گفته رئیس شورای مسکن استان مدت قرارداد پروژه برکت بجنورد ۱۶ ماه است که در حال تبدیل به دو پروژه ۶۴۰ و ۴۸۰ واحدی و در قالب ۵۶ بلوک است.
بررسی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جاجرم، سنخواست و شوقان از دیگر دستور کار‌های این نشست بود که بر اساس آمار ارائه شده در این شهرستان برای طرح ملی مسکن ۴۸۵۰ نفر ثبت نام شده اند که ۳۱۰۰ نفر آنها تایید نهایی و ۲ هزار نفر واریز وجه داشته اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در خصوص احداث مدارس در طرح‌های حمایتی مسکن نیز گفت: با پیگیری‌های استاندار خراسان شمالی ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس برای نهضت ملی مسکن مجوز گرفته شده است.
سید علی میرکریمی افزود: یک سوم از اعتبارات مدارس تا پایان اسکلت بندی را وزارت راه انجام می‌دهد و سایر مراحل با کمک خیرین، منابع سفر مقام معظم رهبری، منابع آموزش و پرورش و استان انجام خواهد شد.
وی کفت: این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهر‌های بجنورد ۳ مدرسه، شیروان ۲ مدرسه، اسفراین ۲ مدرسه، فاروج، جاجرم، گرمه، درق، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می‌تواند به ارتقای استاندارد تحصیلی و افزایش سرانه‌های آموزشی به استان کمک کند.
میرکریمی به آمار ثبت نامی شهر گرمه اشاره کرد و افزود: در شهر گرمه ۲۵۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۵ متقاضی تایید شده اند و ۹۲۱ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده اند.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • آغاز اولین حراج انواع سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز | خریداران برای دریافت سکه به تارنمای رسمی مرکز مبادله مراجعه کنند
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها