Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@12:54:12 GMT

رئیس قوه قضاییه وارد آذربایجان‌غربی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۶۲۸

رئیس قوه قضاییه وارد آذربایجان‌غربی شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام رئیسی در بیست و سومین سفر استانی خود امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد استان آذربایجان‌غربی شد.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به این استان گفت: نشست با مسئولان دادگستری و سازمانهای وابسته به قوه و رفع مسایل و مشکلات قضایی استان از اهداف سفر به آذربایجان‌غربی است، ضمن اینکه قبل از سفر، تیم ۲۷ نفره به آذربایجان‌غربی برای بررسی مسایل و مشکلات اعزام شده بود و موارد و مشکلات گزارش شده که با حضور مسولان استانی این مسائل بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: مسائل احصا شده در جلسه نهایی امروز بررسی می‌شود و تا جایی که امکان دارد، در این استان نتیجه‌گیری خواهد شد و در صورت لزوم به مرکز ارسال می‌شوند.

46

کد خبر 1492292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی